Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مژده به جوانان و نوجوانان؛

برگزاری طرح تابستانی «نشاط معنوی» در آستان مقدس امامزادگان مهردشت


اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه طرح تابستانی نشاط معنوی را با همکاری هیأت امناء امامزادگان ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می کند.

به گزارش سرو ابرکوه، در راستای تحقق شعار سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطف فرهنگی، اداره اوقاف ابرکوه نیز در فصول مختلف سال اقدام به برگزاری مراسم های مختلف مذهبی و فرهنگی در اماکن مقدس شهرستان نموده است.


این فعالیت های فرهنگی همچنان ادامه دارد و به منظور غنی سازی و بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با هدف تقویت و ارتقاء بنیه اخلاقی و اعتقادی طرح تابستانی «نشاط معنوی» در محل های آستان مقدس امامزادگان سید احمد و سید محمود(ع) مهرآباد و دختر موسی بن جعفر (ع) اسفند آباد برگزار می شود.


مبانی و مفاهیم ناب دینی و مذهبی در قالب مطالبی قابل درک و فهم و جذاب برای جوانان در طرح مذکور ارائه می شود؛ همچنین در کنار آموزه های مذهبی فعالیت های ورزشی و علمی در طرح گنجانده شده است.


به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه، جوانان و نوجوانان علاقه مند می توانند جهت ثبت نام در طرح نشاط معنوی که از تاریخ 27 خرداد 94 آغاز و تا 13 مرداد 94 ادامه دارد، به دفتر مرکز فرهنگی و قرآنی آستان مقدس امامزادگان مراجعه نمایند.

 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد