Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه مهردشت:

بکارگیری علل فتح خرمشهر و سخنان رهبری رمز پیروزی در همه عرصه‌ها‌


امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: لازمه عبور از چالش ها، بر سر راه تیم مذاکره کننده را الهام گرفتن از سخنان روشن رهبری است، بعد از بیانات رهبری هیچ مسئولی حق ندارد پاسخی به درخواست براي بازرسي از مراکز نظامي را بدهد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه این شهر، ضمن واخوانی سخنان مهم رهبرمعظم انقلاب در جمع افسران و فرماندهان و دانشجویان دانشگاه افسری لازمه عبور از چالش ها، بر سر راه تیم مذاکره کننده را الهام گرفتن از سخنان روشن رهبری اعلام کرد.

حجت الاسلام علیزاده به برخی از زياده خواهي و زورگوئی های  طرف مقابل در مذاکرات هسته اي بیان شده در سخنان رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: بعد از بیانات رهبری هیچ مسئولی حق ندارد پاسخی به درخواست براي بازرسي از مراکز نظامي را بدهد.

وی تصریح کرد: گفتگو با دانشمندان و محققان ايراني هم  اهانت به حريم آنها تلقی می شود که نباید به آن پرداخته شود و اهمیت این موضوع به اندازه ای است که رهبر انقلاب فرمودند: من اجازه نخواهم داد که بيگانگان بيايند و با دانشمندان و فرزندان عزيز و برجسته اين ملت صحبت و از آنان بازجويي کنند.

علیزاده در بخش دیگر از سخنانش ضمن تبریک سالروز ولادت موالید شعبان تاکید کرد: مردم بدانند که همه، پاسداران انقلاب اسلامي هستند و بايد مباني نظري انقلاب و تاريخ انقلاب را به خوبي بشناسند و از آن پاسداري کنند.

خطیب جمعه مهردشت افزود: درسی که همه مردم و سیاستمداران جامعه اسلامی باید از امام حسین علیه السلام بگیرند درس عمل به تکلیف است که همه بايد تکليف خود را در هر مقطعي از زمان بدانيم و بدان عمل کنيم و از تکليف خود عدول نکنيم.

وی افشاگری های ظلم ظالمان بنی امیه توسط امام سجاد علیه السلام را اوج سازش ناپذیری با کفر معرفی کرد و گفت: خطبه هاي افشاگرانه امام سجاد (ع) در کوفه و شام و موضع سازش ناپذير امام با ستمگران برای همه ما الگو و درس است که نه تنها در مقابل ستمگران سازش نداشته باشيم بلکه بايد چهره واقعي و شوم آنها و اهداف شوم آنها را افشاء کنيم.

علیزاده به لازمه داشتن بصیرت دینی با الهام از مکتب حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تاکید کرد و بیان داشت: باید بصيرت بر محور ولايت چرخيدن و ولايت مداري را از عباس (ع) الگو بگيريم.
امام جمعه بخش بهمن مقاومت 43 روزه مردم و معجزه فتح خرمشهر را فصل مهم هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: بسياري از کارشناسان نظامي معتقدند که اگر خرمشهر مقاومت نمي کرد و متجاوزان به آساني آنجا را اشغال مي کردند شايد سرنوشت جنگ اينگونه رقم نمي خورد .

وی در پایان اطاعت از رهبري، حضور يکپارچه مردم در صحنه هاي دفاع مقدس، روحيه شهادت طلبي، برنامه ريزي اصولي-علمي – دقيق و حساب شده اين عمليات را از مهمترین  علل پيروزي در خرمشهر عنوان کرد و گفت: اين موارد و علل هميشه و تا هر زمان که دشمن و استکبار جهاني و شيطان بزرگ به عادت زشت خود ادامه مي دهد تکليف ماست اگر آنها را به کار بستيم دشمن ناکام خواهد ماند و روز به روز بر قدرت و عزت ما افزوده خواهد شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد