Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

بیش از 100 برنامه متنوع در هفته بسیج در ابرکوه انجام می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: بیش از 100 برنامه متنوع در هفته بسیج در شهرستان ابرکوه انجام می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، با نزدیک شدن به روز بسیج مستضعفین، صبح دیروز جلسه ای در فرمانداری شهرستان جهت هماهنگی برنامه های اجرایی هفته بسیج با حضور برخی مسئولین تشکیل شد.

سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه بسیج ابرکوه بسیج را به گذشت، ایثار، حرکت، قدرت، ارزش، ایمان و... معنا کرد و اظهار داشت: بسیجی فقط به آن نیست که وقتی به کشوری حمله شد، مردم آن سرزمین به صحنه بیایند تا از مرزهای خودشان دفاع کنند.

ابراهیمی افزود: بسیجی یعنی وقتی هویت ملی و سیاسی یک ملت مورد مناقشه قرار می گیرد، وقتی به فرهنگ، اعتقادات و باورهای ریشه‌دار یک ملت اهانت می‌شود، وقتی نسل برگزیده یک ملت از غافله‌ی دانش عقب مانده‌، وقتی جبهه‌های فکری ‌و فرهنگی دنیای غرب با ابزارهای فوق مدرن ملتی را از فرهنگ و ریشه‌ی خود جدا می کند، به موقع در صحنه حاضر شود و دفاع کند.

وی عنوان کرد: هفته بسیج  با شعار بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی از 30 آبان تا 6 آذر ادامه دارد. به همین مناسبت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیش از 100 برنامه متنوع دارد که اهم آنها میقات صالحین در نماز جمعه با حضور کلیه بسیجیان، کوهنوردی خانوادگی و همه گیر همراه با زیارت عاشورا در گلزار شهدا و فراخوان کلیه بسیجیان در روز بسیج با عنوان شکوه مقاومت می باشد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: افتتاح پروژه های عمرانی بسیج، نشست های بصیرتی، برگزاری محافل قرآنی، اجرای مسابقات فرهنگی کتابخوانی و وبلاگ نویسی، مسابقات ورزشی ویژه بانوان، نشست با اصحاب رسانه، عطرافشانی گلزار شهدا، همایش مشترک ائمه جماعات، دیدار مسئولین و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج با ائمه جمعه، فضا سازی تبلیغاتی، ویزیت رایگان بیماران، همایش تجمع رزمندگان، همایش تجلیل از بسیجیان پیشکسوت، سرکشی از خانواده فرماندهان پایگاه های مقاومت و .... را از دیگر برنامه های هفته بسیج برشمرد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد