Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در سال جاری؛

بیش از 11هزار دانش آموز یزد به سرزمین های نور اعزام شدند


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد از اعزام بیش از11هزار نفر دانش آموزدختر وپسر پایه دهم و یازدهم مدارس استان یزد به اردوی راهیان نور در سال جاری خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزد رسا، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد گفت: اعزام دانش آموزان به سرزمین های نور از22مهر شروع  وتا اواسط اسفند ادامه دارد و در این مدت حدود250 دستگاه اتوبوس از دانش آموزان به سرزمین های نور اعزام می شوند.

محمد اسلامی درادامه افزود: دانش آموزان در هردوره به مدت 4روز در این سرزمین ها حضور داشته و با خاطرات ودلاور مردی های رزمندگان آشنا و از یادمان های دهلاویه، هویزه، شلمچه ، معراج شهدا و منطقه اروند بازدید به عمل می آورند.

اسلامی با بیان اینکه دانش آموزان در این اردو در محل  نمایش رزم عملیاتی حضور یافته وبا سیر تاریخ دفاع مقدس در قالب نمایش و با شیوه ای بسیار جذاب آشنا می گردند خاطرنشان کرد: در تمامی کاروان ها راویان دفاع مقدس حضور داشته و به شبهات وسوالات دانش آموزان در مورد دفاع مقدس پاسخگو هستند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد در ادامه با بیان اینکه از ابتدا تا انتها و همراه هر کاروان ناظرانی اعزام تا مسائل ایمنی را بررسی نموده و از بروز حوادث پیشگیری نمایند تصریح کرد: تمامی کاروان های اعزامی توسط  خودروهای سپاه همراهی شده و در هراتوبوس سرپرست و مربی پیش بینی گردیده تا از بروز حوادث احتمالی پیشگیری نمایند علاوه براین  هیچ اتوبوسی حق حرکت از ساعت23الی5صبح را ندارد و تمهیدات لازم نیز جهت همراهی پزشک و پرستار و وجود آمبولانس همراه کاروان به عمل آمده است.

محمد اسلامی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد در پایان اظهار داشت: خوشبختانه استان یزد در سال گذشته هم از لحاظ کمیت وهم از لحاظ کیفیت در زمینه اعزام دانش آموزان به سرزمین های نور در سطح کشور عملکرد خوب وقابل قبولی داشته است وامسال نیز نهایت تلاش مسئولین سپاه الغدیر واداره کل آموزش وپرورش استان به عمل آمده تا دانش آموز بتواند بیشترین بهره لازم را از حضور در این سرزمین ها برده و با شجاعت، ایثار وجهاد رزمندگان آشنا شود.

انتهای پیام/ط




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد