Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه:

بیش از 1200نفر در برنامه های ورزشی تابستان اوقات فراغت شرکت کردند


ابوالفضل قاسمی گفت: بیش از 1200نفر، در 15 رشته ورزشی اوقات فراغت تابستان خود را به ورزش اختصاص دادند.

ابوالفضل قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار سروابرکوه، در خصوص برنامه های این اداره برای اوقات فراغت جوانان گفت: اداره ورزش و چوانان در تابستان امسال، در بیش از 15 رشته ورزشی ویژه آقایان و بانوان کلاس های آموزشی اوقات فراغت برگزار می کند. این رشته ها عبارتند از والیبال، اسکیت، کشتی، بوکس، بسکتبال و هندبال و رشته های جدید که امسال برنامه ریزی شده عبارتند از ژیمناستیک، سوارکاری، شنا و ورزش های رزمی می باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان افزود: بیش از 1200 نفر از جوانان و نوجوانان در این برنامه ها شرکت می کنند و همچنین 12 مکان ورزشی عمومی و خصوصی برای این کلاس ها اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین دغدغه ما پر کردن اوقات فراغت جوانان با ورزش همراه با تهذیب است چرا که با ورزش می توان؛ سختی، رقابت، تلاش، پایداری و تعاون برای رسیدن به هدف را به جوانان آموزش داد، همچنین برنامه ریزی کلاس های آموزشی توسط مربیانی که در کنار ورزش، مسائل اخلاقی و رفتاری از قبیل گذشت و اتحاد و همدلی را می آموزند می تواند نتایج بهتری در بر داشته باشد.

قاسمی بیان کرد: بکارگیری کارشناسان ورزشی با هدف استعدادیابی در جوانان در رشته های ورزشی مورد علاقه و تشکیل اتاق فکری در این زمینه از دیگر برنامه های اداره ورزش و جوانان در تابستان امسال می باشد.

وی گفت: از اهداف برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستانه، پیشرفت جوانان در استفاده بهینه از کلاس های تابستانه و داشتن خروجی های مناسب در پایان کلاس ها است که در برنامه ریزی کلاس های تابستانه این اداره، این هدف مهم در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش ابرکوه گفت: کسب مقام های برتر کشوری و استانی توسط جوانان و نوجوانان ابرکوهی نشان دهنده عمق توجه مردم شهرستان به این مقوله ارزشمند است اما عمده مشکل که در این زمینه می توان مطرح کرد نبودن پشتوانه قوی مالی در این زمینه است که امیدواریم خیرین شهرستان به این زمینه نیز توجه داشته باشند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد