Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

تاکنون هیچ شکایتی از تامین اجتماعی ابرکوه نشده است


فرماندار ابرکوه بابیان اینکه تاکنون هیچ شکایتی از تامین اجتماعی این شهرستان، گزارش نشده است گفت: مدیریت و مشارکت رییس تامین اجتماعی و کارکنان توانسته است این رضایت مندی را برای مردم بوجود بیاورد.

به گزارش سرو ابرکوه، سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه؛ به مناسبت هفته تامین اجتماعی در دیدار با رییس و کارکنان این سازمان اظهار کرد: تامین اجتماعی سازمانی پر تلاش و موثر در عرصه خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم است.

وی بابیان اینکه تاکنون هیچ شکایتی از تامین اجتماعی این شهرستان، گزارش نشده است خاطرنشان کرد: مدیریت و مشارکت رییس تامین اجتماعی و کارکنان توانسته است این رضایت مندی را برای مردم بوجود بیاورد.

فرماندار ابرکوه بابیان اینکه تامین اجتماعی سازمانی است که خدمات رسانی مضاعف به مردم ارایه می کند تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی دربحث امور بیمه ای، درمانی و حتی امور پیشگیری یکی از موضوعات مورد امیدواری جامعه بخصوص قشر آسیب پذیراست.

 

رئیس تامین اجتماعی شعبه ابرکوه هم در این دیدار با گزارشی از خدمات و فعالیتهای مختلف تامین اجتماعی گفت: پرداختی مستمری بگیران در زمان دولت یازدهم به بیش از 100درصد افزایش یافته است.

عباس حمیدی زاده اظهارکرد: در دولت یازدهم 95درصد خدمات غیر حضوری و الکترونیک مراجعین به سازمان تامین اجتماعی کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در این شهرستان 11 هزار و 200 نفر بیمه شده اصلی در قالب 32 هزار نفر هستند خاطر نشان کرد: 65 درصد جمعیت ابرکوه زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

این مسئول ادامه داد: سال گذشته 203 میلیارد و 665 میلیون ریال بابت تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا؛ فرماندار ابرکوه در این بازدید با اهداء شاخه های گل به کارکنان تامین اجتماعی شعبه ابرکوه از خدمات و فعالیت آنها تجلیل کرد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


aliraza
با سلام
اينكه آقاي فرماندار گفتند تا بحال كسي از تامين اجتماعي شكايتي نداشته بايد خدمتتون عرض كنم كه خود بنده چندين مرحله به دليل ظلمي كه از تامين اجتماعي به من شده به فرمانداري شكايت كرده ام ولي فايده اي نداشته.
بهتره اين موضوع رو از مردم بپرسيد كه از تامين اجتماعي شكايتي دارند يا نه؟ اونوقت متوجه خواهيد شده كه چه خبره.
(خواهشاً اين پيام رو بذاريد روي سايت اگر انصاف داريد و وامدار كسي نيستيد)
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ ۰۹:۲۵.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد