Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

استاندار یزد در آیین نواختن زنگ انقلاب در ابرکوه:

تبیین و بازگویی دستاوردهای انقلاب برای نسل امروز، مهم‌ترین وظیفه ما است


استاندار یزد در جمع دانش آموزان مدرسه شهید جهانی مهردشت گفت : در شرایط کنونی امروز که ممکن است برای نسل جوان شبهاتی باشد، مهمترین وظیفه ما تبیین دستاوردهای انقلاب و بازگویی شرایط آن دوران است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ صبح امروز هم‌زمان با آغاز دهه فجر به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، محمدعلی طالبی استاندار یزد در اولین سفر خود به شهرستان ابرکوه، پس از ادای احترام به مقام شهدا در مدرسه دخترانه شهید اصغر جهانی مهردشت زنگ انقلاب را به صدا درآورد.

طالبی در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطر بنیان‌گذار انقلاب و کسانی که در این راه تلاش و ایثارگری کردند و دستاوردهای بزرگ آن را به نسل امروز و آینده تقدیم کردند، اظهار کرد : مهم‌ترین مسئولیت و وظیفه همه ما در شرایط فعلی، تبیین دستاوردهای انقلاب و بازگویی آنها برای نسل جدید است که هیچ تصویر روشنی از دوران انقلاب و قبل آن ندارند.

استاندار یزد گفت : چه‌بسا ممکن است نسل‌های بعد از انقلاب در مواجهه با شرایط امروز و تبلیغات مسموم دشمنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، دچار شبهه شوند.

وی ادامه داد : امروز، بیان آرمان‌ها و اهداف این انقلاب و تبیین شرایطی که نسل انقلاب در آن قرار داشتند و مردم به خاطر آن به پا خاستند و انقلاب کردند، مهم‌ترین مسئولیت ما است.

طالبی تأکید کرد : جایگاه فعلی ایران در حوزه‌های مختلف نسبت به قبل از انقلاب، خصوصاً در بُعد علمی و آموزشی، قابل‌مقایسه است. زیرا ایران در این بخش یکی از پرسرعت‌ترین کشورها است که جایگاه والایی در دنیا دارد.

استاندار یزد، تصریح کرد : جمعیت دانشگاهی در کشور ما نسبت به جهان، جمعیت بالایی است که این ویژگی‌ها از دستاوردهای انقلاب است.

وی در پایان گفت : تبیین این دستاوردها مهم‌ترین وظیفه ما نسبت به جوانان به‌ویژه دانش آموزان است، که باید بامطالعه تاریخی عمیق در رابطه با شناخت شرایط کشور، آرمان‌ها و اهداف انقلاب سعی کنند، تا در مسیر همان اهدافی که اعتلای انسان و کشور را در پی دارد، گام بردارند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد