Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف ترویج شونات اسلامی در جشن عروسی؛

تجلیل از دو داماد نمونه مهردشتی به روایت تصویر


از دو داماد نمونه مهردشتی که مراسم جشن ازدواجشان با رعایت موازین شرعی منعقدشده بود، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سرو ابرکوه از مهردشت، شب گذشته طی مراسمی در مسجد صاحب‌الزمان (عج) مهردشت، از دو داماد نمونه مهردشتی که مراسم جشن ازدواجشان با رعایت موازین شرعی منعقدشده بود، از طرف نمازگزاران تجلیل شد.

در این مراسم که از آقایان امید علی خانی زاده و مجید زارع مهرآبادی تجلیل شد، علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه و جمعی از مردم این شهر نیز حضور داشتند.

فاتحی ضمن بیان اهمیت رعایت سونات اسلامی جهت شروع زندگی مشترک و تأثیرات آن اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره)، همه دستاوردها و نقشه‌های دشمنان را در منطقه بر هم زد.

وی با تأکید بر اینکه علت اصلی تداوم نیافتن انقلاب دیگر کشورها، نبود رهبری مقتدر و آگاه است، گفت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی با تدابیر به‌موقع و تکیه‌بر نیروی‌های مردمی موجب پیروزی انقلاب و مهم‌تر از همه استمرار آن شدند.

فاتحی افزود: ولایت‌فقیه را که از دستاوردهای مهم انقلاب و پایه و اساس آن است، نباید تنها گذاشت و چهل سال است بحمدالله در سایه رهبری ایشان و حضور گسترده و به‌موقع مردم درصحنه‌های مختلف، انقلاب در مسیر تعالی و پایداری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در پایان ضمن بررسی مسائل و مشکلات کانون فرهنگی بسیج مسجد صاحب‌الزمان (عج)، جهت حل آنها، قول مساعد داد.

انتهای پیام/ ح.ح




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد