Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

عضو شورای عالی استان ها خبر داد

تعطیلی تدریجی بانک های ابرکوه و بخش بهمن/ قربانی این ماجرا کیست؟


عضو شورای عالی استان ها از تعطیلی تدریجی بانک های ابرکوه و بخش بهمن خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، رضا ربانی، عضو شورای عالی استان ها، اظهار کرد: چرا بعضی از بانک ها فقط به فکر منافع خود هستند و توجهی به مردم نداشته و شهرستان ابرکوه را نشانه گرفته اند.

وی با بیان این مطلب که شهرستان ابرکوه، شعبه بانک تجارت (اصناف)آن که  قبل از انقلاب افتتاح گردید ه بود، افزود: شعبه دوم بانک تجارت بعد از انقلاب راه اندازی شد اما متاسفانه در سال 89 یک شعبه آن برچیده و ساختمان آن که نوساز بود به فروش رسید.

ربانی در ادامه گفت: اخیرا تنها شعبه شهرستان به باجه تنزل یافته و در زیر مجموعه تفت قرار می گیرد، در حالی که فاصله ابرکوه تا شهرستان تفت 120 کیلومتر می باشد و جمعیت ابرکوه طبق سرشماری سال 90 بیشتر از تفت بوده است.

عضو شوای عالی استان ها بیان داشت: بانک صادرات هم از دو شعبه خود در مرکز شهرستان یک شعبه را تعطیل و ساختمان آن را به فروش گذاشته است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری ابرکوه، ربانی ادامه داد: بانک های ملی و سپه هم تنها شعبه خود در شهر مهردشت، مرکز بخش بهمن را تعطیل نمودند و اهالی را آواره شهرها کرده و ادارات را سردرگم نمودند، مسئولین بانک ها باید پاسخگو باشند .

وی گفت: قابل ذکر است، زمزه هایی هم در جهت بستن چند شعبه دیگر در شهرستان به گوش می رسد که لازم است مردم را در نظر بگیرید و تجدید نظر جدی به عمل آید.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (7 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد