Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

وقتی چهره جدیدی در میان انتصاب‌ها نیست

تغییر 12 مدیر توسط استاندار یزد و تنها صندلی هایی که جا به جا شدند


طی دو هفته اخیر 12 انتصاب و انفصال در حوزه مدیران کل و فرمانداران استان یزد انجام شده، اما به نظر می‌رسد «آب از آب تکان نخورده» زیرا چهره جدیدی در میان انتصاب‌ها نیست و همان مدیران قبلی صندلی‌هایشان را با یکدیگر عوض کرده‌اند.

به گزارش سرو ابرکوه، استاندار یزد طی دو هفته گذشته و شاید کمتر از آن، بیش از 12 حکم انفصال و انتصاب را امضا کرده بی‌آنکه چهره جدیدی وارد حوزه‌های مدیریتی شوند و با امضای این احکام فقط اتاق‌ها و صندلی‌ها اندکی جابه‌جا شده است.

نخستین انتصاب و انفصال مربوط به فرمانداری یزد و دفتر سیاسی و انتخابات استانداری یزد بود. محمود شاکری شمسی که در دولت دهم مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد بود، در دولت یازدهم فرماندار یزد شد و طی و چند روز اخیر دوباره به سمت قبلی خود یعنی مدیرکلی دفتر امور روستایی و شوراها بازگشته است.

فارس نوشت: به جای شاکری شمسی، مصطفی سالاری که زمانی معاون فرماندار یزد بود و در دولت یازدهم به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات انتخاب شد، اکنون بر مسند فرمانداری یزد تکیه خواهد زد و با حفظ سمت مسؤولیت مدیرکلی دفتر سیاسی و انتخابات را نیز فعلا بر عهده خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد نیز تغییر کرد و به جای محمدحسین امامی، هادی هادی‌نسب به این سمت رسید و محمدحسین امامی در عوض مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری یزد شد، ضمن اینکه هادی‌نسب نیز پیش از این مدیرکل امور مهاجرین و اتباع خارجی استان یزد بوده است.

رضا یادگاری هم که پیش از این مدیرکل دفتر فنی، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری بود جای خود را به سیدرضا خادمی داد و در عوض رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات شد.

سیدرضا خادمی نیز پیش از این در دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد، سمت مدیرکلی داشت که به نظر می‌رسد این حوزه با حوزه امور روستایی و شوراها ادغام شده است.

ترکش‌های انفصال و انتصاب‌ها تا اردکان هم رسید به نحوی که حسین اسماعیلی از فرمانداری اردکان کنار گذاشته شد و به جای او، هادی مقیمی که پیش از این مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد بود، سرپرست فرمانداری این شهرستان شد.

حسین اسماعیلی اما بی‌نصیب نماند و سمت مدیرکلی پدافند غیرعامل استانداری یزد را صاحب شد.

در این میان دو بخشدار نیز منصوب شدند، یکی بخشدار مرکزی میبد که محمد شیبانی مسئولیت آن را بر عهده گرفت و البته این انتصاب حاشیه‌هایی را نیز به دنبال داشت و دیگری محمد کاظمی‌نسب هاشم‌آبادی که به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان خاتم منصوب شد.

خبرها حاکی از آن است که موج دیگری از تغییر و تحولات به این سبک در راه است و استاندار یزد در صدد چند جابه‌جایی در ادارات استان است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد