Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در حاشیه سفر جناب وزیر به یزد؛

تفریح! سهم تفتی ها از سفر وزیر ورزش به یزد شد


وزیر ورزش و جوانان در پایان برنامه یکروزه خود به استان یزد، سفری تفریحی به شهرستان تفت نیز داشت.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از صبح تفت، وزیر ورزش و جوانان کشور شب گذشته(دوشنبه) در پایان سفر خود به استان یزد، سری به شهرستان تفت زد و در باغ صدری حضور یافت.

علیرغم وجود مشکلات بسیار در حوزه ورزش شهرستان  تفت و دست و پنچه نرم کردن هیئت های مختلف ورزشی این شهرستان با آن و ضرورت اطلاع وزیر ورزش از آن، متاسفانه این سفر وزیر به صورت چراغ خاموش و تنها به پذیرایی در باغ صدری تفت ختم شد.

حتی این سفر، بدون اطلاع به خبرنگاران شهرستان تفت و با حضور عده ای خاص برگزار شد و مشخص نیست که چه سیاستی از این رفتارهای پنهان کارانه مسئولان دولت تدبیر و امید دنبال می شود.

کاش جناب وزیر که وزارت خانه شان نام «جوانان» را یدک می کشند به جای استراحت در باغ صدری به میان جوانان تفتی می آمدند و از مشکلات آن ها در حوزه مسکن، ازدواج و اشتغال می پرسیدند و یا با حضور در جمع ورزشکاران از مشکلات ورزش و اماکن ورزشی تفت با خبر می شدند.

یا اگر خستگی و فشارکاری زیاد اجازه بازدید و سرکشی را به وزیر محترم نمیداد، حداقل ایشان پذیرای گروهی از جوانان و ورزشکاران تفتی در محل همان باغ صدری بود و جلسه ای را به منظور بررسی مشکلات آن ها برگزار می کرد.

سال گذشته نیز معاون اول رییس جمهور در سفر خود به استان یزد، بازدیدی از باغ صدری تفت داشت که آن سفر نیز قرار بود، چراغ خاموش و بدون اطلاع اصحاب رسانه برگزار شود اما با پیگیری های خبرنگار صبح تفت، مسئولان دولتی به رسانه ای شدن این سفر تن دادند.

حال اینکه چرا سهم شهرستان تفت از سفر مسئولان تراز اول کشور به استان یزد، فقط استراحت و پذیرایی در باغ صدری می شود؛ سئوال مبهمی است که باید جواب آن را سرخوردگی و عدم پیشرفت تفت در این سالیان جستجو کرد!!؟

انتهای پیام/م*






Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد