Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

جانشین معاونت ایمنی و اقدامات تامینی در سپاه:

تنها راه جلوگیری از نفوذ دشمن رعایت مسائل ایمنی است/پایوران با توانمند سازی ایمنی سلامت جامعه را تضمین کنند


سردار جبرائیل در کارگاه آموزشی توانمندسازی ایمنی و اقدامات تأمینی در یزد گفت: دشمنان نظام اسلامی با کشف نقاط آسیب نیروهای مسلح در تلاش اند تا با کمترین هزینه بیشترین آسیب را وارد کنند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر، صبح امروز جانشین معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی در سپاه در کارگاه آموزشی توانمندسازی ایمنی و اقدامات تأمینی پایوران سپاه الغدیر استان یزد در ستاد این سپاه اظهارداشت: اساساً آموزش های تامینی پایوران درعدم دسترسی دشمنان به کارکنان و تجهیزات و همچنین سلامت جامعه ضرورت دارد.

پایوران با توانمند سازی ایمنی سلامت جامعه را تضمین کنند

سردار جبرائیل با تاکید به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: "انعکاس مکالمات محرمانه و اداری طبقه بندی شده از طریق وسایل ارتباطی حرام است" گفت: پایوران بایستی با آموزش و فراگیری توانمندی های تامینی در زمینه جلوگیری از نفوذ دشمن از حوادث کاسته و سلامت  جامعه را تضمین کنند.

وی با اشاره به نقش اقدامات تأمینی و رعایت مسائل ایمنی در پیشگیری از بروز حوادث احتمالی گفت: شواهد نشان می دهد که بیشترین آسیب از سوی کسانی وارد می شود که نسبت به رعایت مسائل ایمنی و تامینی بی توجه هستند.

سردار جبرائیل در این رابطه افزود: بدون شک خسارت های وارده در بسیاری از موارد غیر قابل جبران است.

تنها راه جلوگیری از نفوذ دشمن رعایت مسائل ایمنی و توجه کافی به موضوعات حفاظتی و امنیتی است

این مقام مسئول در سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی با کشف نقاط آسیب نیروهای مسلح در تلاش اند تا با کمترین هزینه بیشترین آسیب را وارد کنند خاطرنشان کرد: تنها راه جلوگیری از نفوذ دشمن رعایت مسائل ایمنی و توجه کافی به موضوعات حفاظتی و امنیتی است.

سردار جبرائیل با بیان اینکه در مهرماه سال 91 در جاده بروجرد حادثه تلخی اتفاق افتاد که 27 نفر از دانش آموزان راهیان نور جان خود را از دست دادند ابراز داشت: عناصر ضد انقلاب در این حادثه  حساس شدند و هجمه خود را به سمت سپاه گرفتند و سپاه را زیر سوال برده و عامل این حادثه را دانستند در حالی که در همان سال هزار کشته در جاده داشتیم اما در این مورد چیزی نگفتند و واکنشی نشان ندادند.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 4.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد