Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول مرکز فرهنگی من و کتاب:

جامع‌ترین بانک کتاب صوتی کشور در بافق افتتاح شد +تصاویر


مسئول مرکز فرهنگی من و کتاب گفت: بانک کتاب الکترونیکی و صوتی ایجادشده بزرگ‌ترین و جامع‌ترین بانک صوتی در کشور است.

به گزارش سرو ابرکوه، مسئول مرکز فرهنگی من و کتاب در گفتگو با خبرنگار بافق خبر گفت: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در بحث کتاب‌خوانی تصمیم گرفته شد نمایشگاه دائمی کتاب برای شهروندان بافقی راه‌اندازی شود. این نمایشگاه با هزار و 100 عنوان برای فروش راه‌اندازی شده است.

 حجت‌الاسلام مهدی مهدوی نژاد افزود: تعدادی از این کتب صرفاً برای معرفی است. علاقه‌مندان می‌توانند کتاب موردنظر خود را انتخاب کنند و به این نمایشگاه سفارش دهند.

وی در خصوص کتاب وقف در گردش تصریح کرد: به این صورت که بعضی از کتب به‌صورت وقف در اختیار افراد قرار می‌گیرد که بعد از مطالعه در اختیار فرد دیگری گذاشته شود.

مهدوی نژاد ادامه داد: 136 عنوان کتاب با خط بریل در این نمایشگاه موجود است و از 67 نفر نابینا در بافق فقط 6 نفر توانایی خواندن با خط بریل رادارند. به همین دلیل با اداره بهزیستی شهرستان هماهنگ شده که کتاب موردنیاز نابینایان درب منزل تحویل داده شود تا بتوانند به‌راحتی مطالعه کنند.

مسئول مرکز فرهنگی من و کتاب بیان داشت: با موسسه چاپ کتاب با خط بریل تحت نظر آیت‌الله سیستانی هماهنگ شده که هر کتابی که درخواست داده شود به خط بریل تبدیل و ارسال کنند.

وی در خصوص بانک کتاب صوتی اظهار داشت: این بانک کتاب الکترونیکی و صوتی ایجادشده بزرگ‌ترین و جامع‌ترین بانک صوتی در کشور است

مهدوی نژاد زمان بازدید از این نمایشگاه را ساعت 5 تا 9:30 بعدازظهر اعلام کرد.

انتهای پیام/م.ف

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد