Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرکل صدا و سیمای استان یزد:

جدیت و تدین، دو شاخصه مهم مردم ابرکوه/ مردم یزد با پرداخت 25 هزارتومان در آزادی تمام زندانیان استان سهیم شوند


مدیرکل صدا و سیمای استان یزد در ابرکوه گفت: با شرکت هر شهروند یزدی در کمپین«سهم من 25» و پرداخت 25 هزار تومان، مطلقا در استان یزد، زندانی جرائم غیرعمد نخواهیم داشت.

به گزارش سرو ابرکوه، آیین گرامیداشت بیست و چهارمین سالروز تأسیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) شهرستان ابرکوه برگزار شد.

در این مراسم، دکتر احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد در جمع مسئولان، حافظان و قاریان قرآن کریم ابرکوه اظهار کرد: با شناختی که اجمالا از مردم شهرهای مختلف دارم دو شاخصه جدیت وتلاش و تدین در مردم ابرکوه به چشم می خورد و تجلی این صفات، شکل گیری این بنیاد عظیم در این شهر است.

وی با بیان اینکه ابرکوه شهرعلم، کار و پیشرفت است افزود: علمای بزرگی همچون آیت الله علیدوست که در استان و شهرستان ناشناخته هستند از این شهرهستند که این افتخاری برای مردم ابرکوه است.

پهلوانیان با بیان اینکه قرآن عامل هدایت برای بندگان خاص خداوند است افزود: قرآن همچون باران است، اگر باران بر سبزه ها ببارد، طراوت را به ارمغان می آورد ولی اگر بر شوره زار ببارد ثمری ندارد، قرآن وقتی بر خشک مغزان داعش می بارد چیزی جز ضلالت برای آنان ندارد و برمرض آن ها می افزاید همانطور که در صدر اسلام بر شرک مشرکان و کافران اثری نداشت.

مدیر کل صدا و سیمای یزد در پایان، ضمن توصیه به مسئولان بنیاد قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) ابرکوه به نقش موثر رسانه در ترویج امور معروف بویژه در امر قرآن افزود: امروز، زمان سیطره رسانه ها بر اذهان است و باید برای یک کار فرهنگی - قرآنی، کار رسانه ای قوی انجام شود.

رسانه عامل مهمی در صدور فعالیت های بنیاد قرآن و عترت ابرکوه به جهان
پهلوانیان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار سروابرکوه فعالیت مجتمع قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) ابرکوه را یک کار بسیار عظیم و قابل تحسینی عنوان کرد و گفت: از اینکه چنین فعالیت گسترده ای در حال انجام است بسیار افتخار می کنم و امیدوارم با کمک مسئولان استان و شهرستان، این موسسه هر روز فعالیت عمق و گستردگی بیشتری داشته باشد و اصحاب رسانه یتوانند این اتفاق عظیمی که رخ داده را در کشور و حتی به خارج از کشور معرفی کنند.

وی با اشاره به اجرای برنامه ماه مهربانی ها در صدا و سیمای مرکز یزد که سال گذشته با هدف ازادی زندانیان جرایم غیرعمد سال گذشته انجام شد، گفت: این برنامه موفقیت هایی داشت و در عین حال انتقادات جدی هم داشت که برخی از این انتقادات به جا بود.

مدیر کل صدا و سیمای استان افزود: امسال هم این برنامه انجام شد و کمپین «سهم من 25» راه اندازی کرد به این صورت که اگر هر شهروند یزدی ۲۵ هزارتومان به ازادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کند، مطلقا در استان یزد، زندانی غیر عمد نخواهیم داشت و خانواده های مبتلا دیگر  چشم انتظار پدران و فرزندانشان نخواهند ماند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد