Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس جمعیت هلال احمر ابرکوه خبر داد

جمعیت هلال احمر ابرکوه، پایگاه برتر طرح نوروزی سال 95 در استان یزد


رئیس جمعیت هلال احمر ابرکوه از برتر بودن پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید دهقان ابرکوه در طرح نوروزی و تجلیل از امدادگران و نجاتگران هلال احمر ابرکوه خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از قدس آنلاین، خلیل اکرمی در این خصوص اظهار داشت : پایگاه امداد و نجات شهید دهقان جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه، که در ارزیابی طرح امداد و نجات نوروزی سال جاری توسط بازرسان کشوری و استانی بعنوان پایگاه برتر استان شناخته و معرفی گردید.

وی افزود: خدمات امدادگران متنوع و گسترده است و امدادگران این جمعیت بدون هیچ چشم‌داشتی و تنها برای امور خیرخواهانه به نیازمندان رسیدگی و به آنها کمک می‌کنند.

اکرمی تصریح کرد: آمادگی، تعهد و روحیه ایثارگری امدادگران مثال زدنی است و فعالیت آنان درپایگاه های امداد نوروزی بسیار مثبت و در راستای آرامش بخشی به هموطنان عزیز بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه امدادگران و جوانان هلال احمر را که شیرین‌ترین ایام سال را به دور از خانواده در حال کمک و یاری به هموطنانشان هستند را ایثارگران واقعی معرفی کرد و گفت: بهترین انسان‌ها کسانی هستند که به همنوع خود کمک می‌کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: به همین منظور از نجاتگران فعال در طرح نوروزی امدادونجات در محل جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه با حضور نمایندگانی از طرف جمعیت هلال احمر و معاونت امداد و نجات استان تجلیل گردید.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد