Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت مهردشت:

حضور عموم مردم در راهپیمایی 13 آبان لازم است/ استاندار جدید یزد به توزیع ناعادلانه اعتبارات استانی خاتمه دهد


امام جمعه موقت مهردشت گفت: آنچه در استان یزد بیداد می کند توزیع ناعادلانه اعتبارات دولتی در این استان است، منشا آن کجاست؟ ما خواهان این هستیم که استاندار جدید به این بی عدالتی ها خاتمه دهد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین کاظم دشت آبادی خطیب موقت نماز جمعه بخش بهمن شناخت دین، عمل صالح و پرهیز از مردم آزاری را از شاخصه های دینداری بیان کرد و گفت: تقوا کلید سعادتمندی و خشنودی پروردگار است، نه انسان می تواند دنیا را نگه دارد و نه دنیا انسان را، تقوا بهترین اندوخته برای عالم بقاست.

تعظیم کردن در برابر آمریکا مشکلی حل نمی کند/ حضور عموم مردم در راهپیمایی 13 آبان لازم است
خطیب موقت نماز جمعه بخش بهمن در ادامه به فرا رسیدن 13 آبان روز میارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: چیزی که در طول عمر انقلاب اسلامی می درخشد مبارزه با استکبار و استعمار جهانی است؛ قرارنیست خم شدن و تعظیم کردن در برابر آمریکا مشکلی حل کند کسانی طی 4 سال در قضیه برجام زحمت کشیدند قصد خیر داشتند، اما آن هایی که دلخوش به آمریکا کردند حالا ببینند که کدخدا چکار کرد!

وی افزود: آمریکا تا زمانی که ملت و مردم ایران را به بردگی نکشیده و همه سرمایه های این کشور را به تاراج نبرده دست از انقلاب اسلامی بر نمی دارد.

حجت الاسلام دشت آبادی ادامه داد: روز 13 آبان مختص دانش آموزان نیست بلکه حضور همه مردم لازم است، حضور پررنگ مردم جواب دندانشکنی به توهین های سردمداران آمریکا خواهد بود.

توزیع ناعادلانه اعتبارات دولتی ؛ بزرگ ترین مشکل در استان یزد/ استاندار جدید یزد به بی عدالتی ها خاتمه دهد
خطیب موقت نماز جمعه بخش بهمن همچنین به انتصاب استاندار یزد اشاره کرد گفت: باید توجه شود که با توجه به اینکه یزد جهانی شد، مسئولین جهانی فکر کنند و خط  و خطوط و بعضی تنگ نظری ها را کنار بگذارند و برای مردم متدین کار کنند،.

وی با تاکید بر اینکه استاندار یزد باید چشم انداز خود در این4 سال را ترسیم کند، گفت: آنچه در استان یزد بیداد می کند توزیع ناعادلانه اعتبارات دولتی در این استان است، چرا برخی از شهرستان ها مثل ابرکوه یا خاتم در محرومیت به سر می برند در حالیکه برخی شهرستان ها از اعتبار بالایی برخوردار باشند، منشا آن کجاست و چه کسی باید جلو اینها را بگیرد؟ ما خواهان این هستیم که استاندار جدید به این بی عدالتی ها خاتمه دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر این بی عدالتی ها ادامه پیدا کند، محرومیت افزایش می یابد لذا باید همه مردم استان بطور عادلانه و مساوی از اعتبارات برخوردار باشند.      

گفتنی است فرا رسیدن اربعین حسینی و حضور پرشور مردم در راهپیمایی اربعین از دیگر مواردی بود که خطیب موقت نماز جمعه بخش بهمن به انها اشاره نمود.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد