Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه:

خبرنگار باید خود خبرساز باشد


عادل با حضور در کلاسهای آموزش خبرنگاری گفت: خبرنگار نه تنها باید اخبار را به درستی و راستی منعکس کند بلکه خود باید خبرساز باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، جواد عادل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه اظهار کرد: اینکه خبرنگار منتظر باشد خبری اتفاق بیفتد تا آن را منعکس کند یکی از وظایف حرفه خبرنگاری است ، درصورتی‌که خبرنگار می‌تواند از مسئله‌ای که مردم از کنار آن به‌سادگی می‌گذرند خبری تازه بیافریند و توجه همگان را به آن جلب کند.

عادل در کلاس آموزش خبرنگاری بسیج رسانه ابرکوه، ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این دوره افزود: اخلاق خبرنگاری که شامل درستی و راستی در قلم و گفتار می‌شود از بدیهیات امر خبرنگاری است و هر خبرنگار باید علاوه بر رعایت اصول اخلاقی و منش خبرنگاری ، دارای بصیرت و بینش سیاسی اجتماعی باشد تا قلم و گفتارش موجبات ارتقای سطح فرهنگی و معنوی جامعه شود.

به گزارش روابط عمومی اداره ارشاد اسلامی ابرکوه، وی با یادآوری یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی تصریح کرد: امیدواریم با آغاز به کار بسیج رسانه در ابرکوه شاهد رشد و شکوفایی حرفه خبر و خبرنگاری در ابرکوه باشیم که البته برگزاری این رده‌ها می‌تواند زمینه ایجاد و گسترش آن را فراهم آورد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد