Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه اقلید در جمع سرمربیان حلقه صالحین ابرکوه:

دشمن به بهانه کار فرهنگی در بدنه نظام نفوذ پیدا کرده است


امام جمعه اقلید در جمع سرمربیان حلقه صالحین ابرکوه در شهرستان اقلید گفت: دشمن با زیرکی تمام در بدنه ی نظام و جامعه به بهانه ی کار فرهنگی ورود کرده و هویت انقلاب اسلامی را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

به گزارش سرو ابرکوه، به همت حوزه شهدای محراب، حوزه سید الشهدا و ناحیه مقاومت شهرستان ابرکوه اردوی شبکه استادیار سرمربیان، مربیان و سرگروهای صالحین و با حضور حجت الاسلام طالبی،  امام جمعه اقلید، دراین شهر برگزار شد.

بصیری سرمربی حلقه صالحین ابرکوه، در مورد مسائل روز، اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل و جنایات  دشمنان اسلام بویژه رژیم آل سعود، برای سرگروه های صالحین هرپایگاه توصیحاتی ارائه کرد.

 

بصیری با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در مورد شعارسال اقتصاد مقاومتی گفت: حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند که ملت ایران باید کاری کند که خود را در مقابل تهدیدهای دشمنان از آسیب پذیری خارج کند و آسیب پذیری از ناحیه دشمن به صفر برسد.

در ادامه این مراسم، امام جمعه ی اقلید با اشاره به مشکلات و مسائلی که در زمینه ی فرهنگی در جامعه وجود دارد گفت: مقام معظم رهبری همیشه راجع به مسائل فرهنگی، شبیخون فرهنگی و غارت فرهنگی دغدغه دارند و ضعف فرهنگی را برای جامعه خطرناک دانسته تا جایی که اگر به این مسائل توجه نشود دشمنان با زیرکی تمام در بدنه ی نظام و جامعه به بهانه ی کار فرهنگی ورود کرده و هویت انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

 

در ادامه حجت الاسلام طالبی با اشاره به راه بندان مخلان امنیت اجتماعی در خیابان ها و معابر و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم گفت: متاسفانه این مشکل هم با بی تفاوتی مسئولین روبرو شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری بسیج، در پایان امام جمعه اقلید از سرگروه های صالحین مربیان صالحین تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد