Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

راهپیمایی علیه اغتشاشات دوشنبه در ابرکوه برگزار می شود


طی جلسه هماهنگی امروز در فرمانداری، راهپیمایی مردم ابرکوه علیه اغتشاشات اخیر صبح روز دوشنبه، برگزار خواهد شد.

به گزارش سرو ابرکوه، ظهر امروز جلسه هماهنگی برنامه راهپیمایی در راستای محکوم کردن فتنه و اغتشاشات اخیر در کشور، با حضور مسئولان ابرکوه در محل فرمانداری برگزار شد.

محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه، ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم شهرستان جهت حضور گسترده در این راهپیمایی اظهار کرد: با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز دوشنبه، یکبار دیگه به همه دنیا ثابت خواهیم کرد که اگر چه اوضاع اقتصادی نامناسبی در کشور سایه افکنده است، ولی اجازه تعرض و دست درازی به کشور را به کسی نمی دهیم.

کاظمی نسب ادامه داد: دشمنان لحظه به لحظه منتظر آب گل آلود هستند تا اهداف شوم خود را اجرا کنند و از این آب ماهی بگیرند.

وی تصریح کرد: همه باید مراقب سوء استفاده دشمنان و فرصت طلبان باشیم و از نفوذ آنان به مسائل کشور جلوگیری کنیم.

فرماندار ابرکوه بر رسیدگی مسئولان شهرستان به مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: راهپیمایی روز دوشنبه ساعت 10 صبح از میدان امام حسین (ع) ابرکوه آغاز و به سمت مصلا شهدای محراب ادامه خواهد داشت.

افزوده شدن سه کمیته به کمیته های دهه فجر در ابرکوه
گفتنی است همچنین در این جلسه هماهنگی هایی جهت برنامه های دهه مبارک فجر در ابرکوه، صورت گرفت و مسئولین کمیته های ستاد اجرایی این برنامه ها مشخص شدند.

حجت الاسلام کاظم دشت آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه، در این خصوص گفت: در سال جاری سه کمیته کتاب و کتاب خوانی، فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی به کمیته های سابق برنامه های دهه فجر اضافه شده است.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد