Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

کارشناس فضای مجازی:

زخم های قربانیان جنگ نرم دیرتر از مجروحان جنگ سخت مداوا می شود


کارشناس فضای مجازی در همایش خانوادگی سبک زندگی اسلامی گفت: تهاجم فرهنگی بسیار خطرناک تر از تهاجم نظامی است و آسیب ها و زخم هایی که قربانیان جنگ نرم می بینند بسیار سخت تر و دیر تر از مجروحان جنگ سخت، مدادا می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، دومین همایش خانوادگی سبک زندگی اسلامی با رویکرد روانشناختی و با حضور خانواده های کارکنان بسیج، در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد.


در این همایش ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار محمدعلی اله دادی، به نبرد در جبهه های خارج از مرز اشاره کرد و گفت: سردارانی که اخیرا به شهادت رسیدند حراست و دفاع از نظام، انقلاب، اسلام و حرم اهل بیت(ع) را وظیفه ذاتی و شرعی خود می دانستند.


ابراهیمی افزود: در دوران دفاع مقدس و در حال حاضر، حمایت خانواده ها خصوصا همسران رزمندگان یکی از عوامل این رشادت ها و ایثارگری ها بود که باعث پیروزی ملت ما شد.


سپس صادقیان کارشناس ارشد مهندسی سایبری در خصوص فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی اظهار داشت: تکنولوژی و فناوری جدید روز از جمله ماهواره ها، اینترنت، شبکه های اجتماعی، گوشی های هوشمند و بازی های رایانه ای، ابزارهای مرتبط با این فضاها هستند.


صادقیان تصریح کرد: امروز دشمن با ارتش سایبری در حال جنگ است و ما باید با شناخت تهدیدات به مقابله و دفاع بپردازیم. نفوذ اینترنت و شبکه های اجتماعی در کاربران ایرانی بسیار بیشتر از کشورهای پیشرفته است که یک تهدید در جنگ نرم قلمداد می شود.


وی تاکید کرد: تاکنون هرکس تهاجم فرهنگی را به جای واقعیت، یک توهم تصور کرده، متحمل خسارت های جبران ناپذیر فکری، فرهنگی و خانوادگی شده است.


کارشناس فضای مجازی گفت: تهاجم فرهنگی بسیار خطرناک تر از تهاجم نظامی است و آسیب ها و زخم هایی که قربانیان جنگ نرم می بینند بسیار سخت تر و دیر تر از مجروحان جنگ سخت، مدادا می شود.


در پایان مستندات و کلیپ هایی در خصوص جنگ نرم و سایبری دشمن با استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی پخش شد و پرسش و پاسخ و اهدای هدایا به برندگان مسابقات قرآنی از دیگر برنامه های این همایش خانوادگی بود.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد