Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با هفته اول محرم؛

زنگ امر به معروف و نهی ازمنکر در مدارس ابرکوه به صدا درآمد


همزمان با هفته اول ماه محرم، زنگ امر به معروف و نهی از منکر در دبیرستان علوم و معارف اسلامی ابرکوه به صدا درآمد.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر، زنگ امر به معروف و نهی از منکر توسط امام جمعه شهرستان در دبیرستان علوم و معارف اسلامی ابرکوه به صدا درآمد.
در این مراسم حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه گفت: توجه عملی به این دو فریضه مهم و سازنده و سعادت بخش برای عموم بویژه نسل جوان و دانش آموز بیش از همیشه محسوس و ملموس است.
حسینی افزود: هیچگاه شیاطین تور گناه را با این حجم گسترده در جهان نگسترانده بودند که امروز وجب به وجب زندگی نسل جوان را درگیر کرده اند و در کمین شکار نسل آینده و اساساً متلاشی کردن ستون حیات معنوی جوامع اسلامی نشسته اند.
وی گفت: مسئولیت جوانان و نوجوانان در حفظ و حراست از کیان، وجاهت و دیانت خود امروز مضاعف است و هنر یک دانش آموز و دانشجو به این است که دشمن شناس باشد و بداند که دشمن با مکر و حیله و لبخند خود را در قالب دوست جلوه می دهد و آسیب رسانی می کند.
امام جمعه عنوان کرد: سرمایه جوانان این کشور علم، ادب، دیانت و پشتکار است که دستان سیاه دسیسه برای ربودن این سرمایه ها  با ابزارهای ارتباطی و مجازی و سرگرمی های کاذب لحظه به لحظه تلاش می کند.
حسینی بیان کرد: کسانیکه با ماهواره از شبکه های خلاف دین و اخلاق استفاده می کنند؛ خواسته یا ناخواسته آتش به خرمن سعادت دین و دنیا و آخرت خود می زنند و کسانیکه حریم حرمت نامحرم را رعایت نکنند، به زودی بی آبرو شده و به زمین خواهند خورد.
وی خاطر نشان کرد: لذا امر به معروف و نهی از منکر با هدف اعتلای منزلت اخلاقی و اجتماعی و دینی انسان باید در اولویت کار همه ما باشد.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد