Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یادداشت/ مسعود بصیری

سرگرمی، آگاه سازی


نویسنده ابرکوهی نوشت: به جای اینکه مردم را سرگرم کنید آنها را آگاه کنید. هم به وظایفی که دارند و هم به حقوقی که برایشان محفوظ است.

به گزارش سرو ابرکوه، نوشته مسعود بصیری نویسنده ابرکوهی، از همراهان سایت خبری ابرکوه با عنوان "سرگرمی،آگاه سازی" را می خوانید.

اول فکر کردم اشتباه می کنم اما خبر واقعیت دارد: «بهره بردار پیست دیزین اعلام کرده است که مردم سیستان و خوزستان از این به بعد می توانند از امکانات این پیست به صورت رایگان استفاده کنند»

هم از مسوولان پیست دیزین و هم از دوستان خبرآنلاین باید تشکر کنم. واقعا حرکت جوانمردانه و بدیعی بود.

فقط دو سه تا سوال را پاسخ بدهند که ان شاالله اهالی این دو استان برای استفاده از دیزین با مشکل مواجه نشوند:

۱. چوب اسکی های عشایر سیستان مشخصا از چه مارکی باشد. چون بسیاری از آنها که خشکسالی آزارشان داده کشاورز و دامدار هستند و تقریبا هیچ وقت هم به تهران نیامده اند ممکن است خیلی با مارک های چوب اسکی آشنا نباشند.

۲. چون سال هاست در سیستان و خوزستان برف نباریده یا اگر باریده بسیار کم بوده آنها مد لباس برفی ندارند. آیا جایی هست که به آنها در نوع پوششان کمک کند؟

۳. با توجه به این که برخی مستضعفان و محرومان این دو استان حتی نان شبشان را هم با مشکل تهیه می کنند آیا می توانند در پیست از همان قوت همیشگی که کمی نان و ماست یا امثال آن است استفاده کنند یا اینکه باید حتما از غذای گرانقیمت رستوران های دیزین بهره ببرند؟

۴. تامین هزینه مسافرت به تهران برای محرومان هر دو استان مذکور تقریبا غیرممکن است آیا امکان دارد بهره برداری از دیزین را به اهالی شمال شهر تهران واگذار کرده و بخشی از پولش را به محرومان بدهید که شب عید بتوانند با آن مقداری ماهی یا برنج بخرند؟

پ.ن: یکی دو قرن پیش به ملکه انگلیس گفتند مردم نان ندارند بخورند، گفت: خب بیسکوئیت بخورند؛ به جای اینکه مردم را سرگرم کنید آنها را آگاه کنید. هم به وظایفی که دارند و هم به حقوقی که برایشان محفوظ است.

ابرنیوز

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد