Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

سپاه پاسداران مجموعه ای است که مصداق عینی مردان خدا هستند


امام جمعه ابرکوه به مناسبت روز پاسدار و جانباز در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: سپاه پاسداران مجموعه ای است که مصداق عینی مردان خدا هستند و در راه اعتلای کلمه الله با صلابت و قدرت ایستادگی کردند.

به گزارش سروابرکوه، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ابرکوه با تبریک اعیاد شعبانیه، بویژه میلاد امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) روزهای پاسدار و جانباز را گرامی داشت و اظهار داشت: رمز اعتلا و برتری پیروان مکتب ولایت بعنوان بیرق داران اسلام ناب محمدی (ص) ، در تاسی به سیره آزادگی رهبر آزادگان جهان است.

سپاه پاسداران مجموعه ای است که مصداق عینی مردان خدا هستند

امام جمعه ابرکوه بیان کرد: صاحبان عزت و افتخار دینی، این سرمایه پر بها را به سادگی بدست نیاورده اند بلکه با تحمل رنج و عُسر به گنج اعتلا و یُسر رسیده اند چرا که ما بر این باوریم که اولا در مکتب شهادت واژه وحشت و ثانیاً کسانی که به فرموده قرآن خداگو و خدا جو شده اند « ان الذین قالو ربنا الله ، ثم استقاموا» باید در راه هدف صبورانه مقاومت ورزند تا به اوج قله ارزش و اعتبار برسند.

حجت الاسلام حسینی افزود: سپاه پاسداران مجموعه ای است که مصداق عینی مردان خدا هستند و در راه اعتلای کلمه الله با صلابت و قدرت ایستادگی کردند.

وی گفت: میلاد امام حسین (ع) میلاد عزت و آزادگی است و روز میلادش روز مرگ خفت و ذلت امت اسلام است.

اصولیون باید شرایط را درک کنند و از تفرق آراء جلوگیری کنند

حسینی با اشاره به روز 24 خرداد گفت:24 خرداد روز رقم زدن سرنوشت کشور است. اصولیون باید شرایط را درک کنند و از تفرق آراء جلوگیری کنند. اگر رئیس جمهوری ایران با رای بالا انتخاب شود، قدرت اجرائی بهتری را در تشکیل دولت کارآمد و توانا برای پیشبرد کشور خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: در کشور اسلامی ما، تنها دولت کارآمد در همه عرصه ها بویژه در جهت برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است که می تواند با اعتقاد به ارزشهای انقلاب اسلامی، گام های بلندی در جهت اعتلای نظام اسلامی بردارد.

امام جمعه ابرکوه با بیان خصوصیات کاندیدای اصلح گفت: نامزد اصلح کسی است که درد دین و صلاحت در امر معاش و درد رستگاری و سعادت در امر معاد مردم داشته باشند و خود را سرباز ولی امر مسلمین یعنی نعمت الهیه ولایت فقیه بدانند و راهکار برون رفت مشکل داخلی بحران اقتصاد و مشکل خارجی تهاجم اقتصادی دشمن را دنبال کند.

حسینی تصریح کرد: رئیس جمهور آینده اگر سعی کند نقاط ضعف روسای جمهور گذشته را از حیطه کاری و رفتاری خود مرتفع و نقاط قوت آنان را دارا شود به یقین گوی سبقت را خواهد ربود و باز خورد منفی با سیاستهای خصمانه دشمن بویژه تداوم سیاستهای تحریمی آمریکا و متحدانش که در ادوار گذشته با این حجم سنگین تحریم اتحادیه اروپا سابقه نداشته است، خواهد داشت.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد