Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه:

شهدا مهمترین نقش را در پیروزی انقلاب ایفا کردند


مدیر کمیته امداد حضرت امام(ره) گفت: شهدا در طول تاریخ نظام جمهوری اسلامی مهمترین نقش را در پیروزی انقلاب ایفا کردند.

به گزارش سروابرکوه، آیین غباروبی مزار شهدای شهرستان ابرکوه همراه با خاطره گویی مدیر کمیته امداد امام خمینی ره به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد.

سیدجلال حسینی مدیر کمیته امداد ابرکوه در جمع طلاب و مددجویان عضو کانون شهید چمران ابرکوه اظهار کرد: این انقلاب ثمره رشادت های همین شهدایی است که امروز در جوارشان هستیم و آنان با ایثار و از خودگذشتگی انقلاب را بیمه کردند.

حسینی ادامه داد: در سال 57 شهدای زیادی فدای انقلاب شدند، شاه ملعون برای رسیدن به اهداف خود خون های زیادی ریخت و سرانجام مجبور شد کشور را به مردم بسپارد؛ اگر با دقت بررسی کنیم متوجه می شویم که شهدا بیشترین و مهمترین نقش را در پیروزی انقلاب داشتند.

وی به بیان خاطراتی پرداخت و گفت: تقریبا 15 روز مانده به پیروزی انقلاب به تهران رفتم و به عینه لطمه هایی که رژیم پهلوی در روزهای پایانی به مردم و کشور زد را مشاهده کردم.

حسینی ادامه داد: بعد از انقلاب هم کشورهای قدرتمند بسیج شدند تا نظام نوپا را در جنگ تحمیلی 8 ساله، ساقط کنند و البته باز هم نتوانستند چرا که باز این شهدا بودند که سینه خود را سپر کردند؛ این همه ایثار برای ما این پیام را دارد که با ایستادگی در برابر بیگانگان نگذاریم خون شهدا پایمال شود.

قرائت زیارت عاشورا و عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) از حاشیه های این مراسم باشکوه بود.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد