Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

توسط کارشناسان عمران مشهد؛

شهرستان ابرکوه جهت احداث مجتمع رفاهی- مذهبی مکان سنجی شد


عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه گفت: شهرستان ابرکوه جهت احداث مجتمع رفاهی- مذهبی توسط کارشناسان عمران مشهد، مکان سنجی شد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ رضا ربانی عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه با اشاره به پیگیری های متعدد سال های 78 لغایت 83  اظهار داشت: در پی این تلاش ها شهرستان ابرکوه افتخار  ثبت 17 آبان ماه به عنوان سالروز ورود حضرت امام رضا علیه السلام به شهرستان و روز ابرکوه را به خود گرفت.


ربانی افزود: پیگیری های جدیدی نیز در جهت ساخت زائرسرا و  یک مجتمع رفاهی-  مذهبی توسط آستان قدس رضوی در محدوده راه های شهرستان ابرکوه به منظور رفاه مسافرین و زائرین آن حضرت، که از مسیر  ابرکوه عبور می کنند، انجام شد.


وی تصریح نمود: با ارسال نامه، مدارک و مستندات لازم و قبول بعضی تعهدات از سوی مسئولین شهرستان، در ماه رمضان گذشته طی جلسه ای در محل شرکت عمران مشهد مقرر شد، کارشناسان مربوط از واحد عمران مشهد به ابرکوه مسافرت و ضمن نیازسنجی، مکان یابی و آشنایی با موقعیت شهرستان، اقدام نمایند.


ربانی خاطر نشان کرد: با پیگیری های متعدد حضوری، کتبی و شفاهی شورا و شهرداری، بالاخره روز سه شنبه 20/8/93 دو تن از کارشناسان مربوطه در شهرستان ابرکوه حاضر و با همراهی شهردار، معاونت شهرداری و رئیس شورای شهرستان از راه های مواصلاتی ابرکوه بازدید کردند.


عضو شورای شهر گفت: کارشناسان مربوطه با مشاهده فیلم ها و عکس های حضور زائرین و مسافرین در جاده های منطقه و پارک های شهر؛ مطالب و یافته های خود را به منظور ارائه در جلسه کارشناسان در مشهد مقدس جمع آوری نمودند.


وی در پایان ابراز امیدواری نمود انشاالله با نظر مساعد و پذیرش شرکت عمران مشهد، یک واحد خدماتی، رفاهی و مذهبی امام رضا علیه السلام در محدوده راه های شهرستان احداث شود.

منبع: شهرداری ابرکوه




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


همشهری
باسلام راه اندازی مجتمع خوبه ولی ای کاش فکری به حال بیمارستان وبیمارای شهر میفرمودید !!!!!!!!!!!تاکی میخواین همینطوری بودجه ها رو خراب کنین؟
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۰۸:۳۰.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد