Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

صدقه 70 بلا را از انسان دور می کند

صدقه اول هر ماه تان را در طرح «تصدق آفتاب» پرداخت کنید


افراد علاقه مند می توانند با پرداخت صدقه اول هر ماه، در ذبح گوسفند جهت سلامتی امام زمان (عج) در طرح «تصدق آفتاب» شرکت نمایند.

به گزارش سرو ابرکوه، اسلام در مورد ارزش و اهمیت صدقه سفارشات زیادی کرده است. آیات قرآن و روایات زیادی نیز وجود دارد که کیفیت و اهمیت صدقه را بیان می کنند.


از برکات صدقه؛ زیادی رزق و روزی، شفای بیماری ها، دوری آتش جهنم، دفع هفتاد بلا و مصیبت در دنیا، طولا نی شدن عمر و ... می باشد.


مرکز همیاری و اکرام، یکی از مراکز وابسته به بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین علیه السلام ابرکوه است، که امور خیری را در دستور کار خود دارد. یکی از این امور خیر، قربانی و صدقه دادن برای سلامتی وجود مبارک حضرت مهدی (عج) در طرحی با عنوان «تصدق آفتاب» می باشد.


تاکنون نهمین مرحله طرح "تصدق آفتاب" در این مرکز انجام شده و 16 رأس گوسفند به وزن تقریبی 300 کیلوگرم، قربانی و توزیع کرده است.


مرکز همیاری و اکرام با همکاری خیرین نیکوکار و همزمان با اول ماه شعبان، دو راس گوسفند به مبلغ 835 هزار تومان، به نیت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان (عج) قربانی و توزیع کرد.


عزیزی رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین علیه السلام ابرکوه خاطر نشان کرد: افرادی که علاقه مند به شرکت در این طرح هستند، می توانند صدقه اول هر ماه خود را با مبلغ 5 هزار تومان (کمتر یا بیشتر) به شماره حساب 6037991899546216 به نام بنیاد واریز نمایند.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد