Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یادداشت/ فائزه شورکی

ضرورت انتخابی دشمن‌ویران‌کُن/ شهدا زنده‌اند و نظاره‌گر انتخاب امروز ما


چنان انتخاب کنیم که بتوانیم در محضر وجدان و شرع و در برابر شهدای گرانقدری که برای اعتلای اسلام و ایران اسلامی به خون غلتیده‌اند، به آن مباهات کنیم...

سرو ابرکوه؛ «ما دشمنانی داریم و چشم طمع دوخته‌اند، بایستی این انتخاب ما جوری باشد که دشمن را مأیوس کند. لذا دقت کنند با بصیرت و با چشم باز رای بدهند و ان‌شاءالله خدا هم اجر می‌دهد... .»

این بخشی از توصیه‌ امروز رهبر معظم انقلاب پس از رای دادن است؛ توصیه‌ای به غایت راهبردی و تعیین‌کننده.

درروزهای اخیر هر یک از جریان‌ها و نامزدها در سطح کشور کوشیده‌اند تا به انحاء گوناگون به تبلیغ برنامه‌ها و اهداف خود بپردازند و مردم در مجموع به درکی نسبی از نامزدها و حامیانشان رسیده‌اند. اما در مرحله انتخاب نامزد اصلح، باید معیارهایی را مد نظر قرار دهند.

در این باره معیارهای گوناگونی قابل طرح و بررسی است که بسیاری از آن ها به صورت کلی یا جزئی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان شده است.

امروز اما رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر بر یکی از شاخصه‌های مهم انتخاب، تاکید فرمودند و آن این که : «انتخاب ما جوری باشد که دشمن را مأیوس کند».

دشمنان برای این انتخابات و فرداهای پس ازآن خواب ها دیده و برنامه‌ها ریخته‌اند. تریبون‌های دشمنان و بوق‌های رسانه‌ای آنان در ماه‌ها و هفته ها و بخصوص روزهای اخیر با تمام توان وارد عرصه شده اند تا به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر انتخاب مردم تاثیر بگذارند و به زعم خویش بتوانند با جهت دهی به انتخاب ملت ایران، گامی در راه تحقق نیات شیطانی خود بر ضد ملت و نظام ایران بردارند.

 تامل در خط تبلیغی دشمنان قسم‌خورده از یکسو و تاکید رهبری مبنی بر این‌که «انتخاب ما جوری باشد که دشمن را مأیوس کند» می‌تواند یاری‌رسان مردم در انتخابشان باشد؛ انتخابی که بتوانند در محضر وجدان و شرع به آن مباهات کنند و فردای قیامت در محضر پروردگار و در برابر شهدای گرانقدری که برای اعتلای اسلام و ایران اسلامی به خون غلتیده‌اند، شرمسار نگردند.

رای‌دادن هوشمندانه و تکلیف‌مدارانه، به سان کشیده‌‌ آبداری است که در ادامه سیلی‌های قبلی نظام و ملت، بر صورت دشمنان ملت ایران نواخته می‌شود و آنان را فرسنگ‌ها فرسنگ به عقب  می‌راند.

آرایمان را قدر بدانیم و آن را توشه آخرتمان قرار دهیم.

نویسنده: فائزه شورکی




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد