Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج ابرکوه:

طرح مسئله کم آبی به عنوان بزرگترین منکر، نوعی بازی سیاسی است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه گفت: بعضی مسئولین مملکتی می خواهند حجاب و عفاف را به حاشیه بکشانند و به جای بی حجابی، کم آبی را بزرگترین منکر عنوان می کنند و این نوعی بازی سیاسی است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ حجت الاسلام والمسلمین هاشم تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در جشن بزرگ میلاد کوثر که در مصلای شهدای محراب برگزار شد، مباحثی پیرامون سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و استفاده از آن در زندگی روزمره مطرح نمود.

حجت الاسلام تقدسی در رابطه با جایگاه زن و اینکه نیمی از جامعه را زنان تشکیل می دهند اظهار داشت: هرگز نمی توان نیمی از جامعه را نادیده گرفت، و خداوند در قرآن کریم می فرماید زن منشاء خیر کثیر است. مهم ترین رویدادهای تاریخی در جهان به پشتوانه یک زن اتفاق افتاده است؛ موسی(ع) را یک زن به دریا سپرد و یک زن او را در کنار فرعون بزرگ کرد، عیسی(ع) از دامن زن پاکدامنی چون مریم پا به جهان گذاشت، زنی چون فاطمه(س)، حسین (ع) را تربیت کرد تا واقعه عظیم عاشورا را رقم بزند، زنی چون حضرت زینب(س) واقعه عاشورا را زنده نگه داشت و سال ها بعد مادرانی چون مادر شهیدان آدمی گل های خود را برای اسلام و وطن نثار کردند.

ماهواره، موشک بی صدایی که زن ایرانی را  هدف قرار داده 

تقدسی ضمن اشاره به قدرت مخرب سریال ها و شبکه های ماهواره ای تصریح کرد: رابرت مرداک یهودی ماهواره را موشک بی صدایی معرفی کرد که زن ایرانی را در خانه خود هدف قرار داده و درصدد نابودی و به فساد کشیدن نام مادر ایرانی است. این نقشه ای است که دشمنان برای نابودی ایران کشیده و هدفشان نابود کردن بنیان خانواده می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خطاب به بانوان تأکید داشت: از هر 100 اثر مخرب که از سوی ماهواره ها ارائه می شود، 98 عدد آن "زن ایرانی" را هدف گرفته است؛ لذا هر روز یک مد لباس، طرح مو و ... ارائه شده و معتقدند اگر ریشه خانواده خشکانده شود، ایران در تمامی مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... ضربه خورده است.

طرح مسئله کم آبی به عنوان بزرگترین منکر، نوعی بازی سیاسی است

وی خاطر نشان کرد: نباید از مسئله حجاب غفلت کرد. گاهی بعضي مسئولین مملکتی می خواهند حجاب و عفاف را مسئله فرعی جلوه دهند و آن را به حاشیه بکشانند از همین رو است که به جای بی حجابی، بحران آب را بزرگترین منکرعنوان می کنند. البته دایره امر به معروف و نهی از منکر وسیع تر از مسئله حجاب و عفاف به تنهایی است، اما به حاشیه کشاندن حجاب و عفاف با توجه به اهمیت آن نوعی جهالت و یا خیانت است.

حجت الاسلام تقدسی گفت: تمام این برنامه ها و صحبت ها جهت جلب آراء برای انتخابات و نوعی بازی سیاسی است.

نقد عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای به معنای زیر سئوال بردن مذاکرات نیست

تقدسی یادآور شد: به تازگی شبکه های مجازی این موضوع را مطرح می کنند که چرا زنان ایرانی باید یک زن عرب را الگوی خود قرار دهند؟ در پاسخ به آنها باید گفت: معیار سنجش انسان ها کرامت و تقوای آنان است نه فرهنگ و نژاد؛ لذا هدف کسانی که این گونه پیام ها را ترویج می دهند تفرقه انگیزی بین عرب و عجم است و ما نباید گول چنین تبلیغاتی را بخوریم. چرا که می دانیم آتش جهنم بر بدنی که محب حضرت فاطمه (س) است اثر ندارد.

آمریکا با شرارت های خود نشان داد که هرگز قابل اعتماد نیست

وی در ادامه صحبت هایش به اهمیت انرژی هسته ای و توافق اخیر لوزان اشاره کرد و گفت: چند کشور جهان ادعا می کنند، آنچه که در رابطه با تکنولوژی است باید در انحصار ما باشد و دیگر کشورها نباید از آن سهمی داشته باشند؛ اما کشور ایران این انحصار را شکست و نشان داد جوانان و نخبگانش فراتر از این چیزها فکر می کنند و با اتکا به نیرو و توان خود توانستند به تکنولوژی غنی سازی دست یابند و علاوه بر آن به طور مستقل و بدون حمایت دیگر کشورها آب سنگین نیز تولید کنند.

این مقام مسئول افزود: کشورهایی که داشتن انرژی هسته ای ایران را خطری جدی برای خود می دیدند اقدام به تحریم ایران نمودند؛ در این میان عده ای راه رفع تحریم ها را مذاکره دانستند و به همین خاطر اکنون 4 سال است که تیم مذاکره کننده دولت روحانی تلاش می کند تا از حقوق مردم ایران دفاع کند. ما هم از تیم مذاکره کننده حمایت می کنیم و نقد ما به معنای زیرسوال بردن مذاکرات نیست، بلکه در این میان، طرف مقابل شرارت های شیطنت آمیز خود را کنار نگذاشته و هرگز قابل اعتماد نیست.

مذاکرات هسته ای یک بحث حزبی و جناحی نیست

حجت الاسلام تقدسی تصریح کرد: مذاکرات هسته ای یک بحث حزبی و جناحی نیست، بلکه بحث منافع یک ملت و مملکت است. ما تکنولوژی غنی سازی 20 درصد می توانیم بیماران سرطانی را درمان کنیم و یا در شرایطی که با بحران آب روبرو هستیم با استفاده از انرژی هسته ای آب شور را به آب شیرین تبدیل کنیم؛ اگر انرژی هسته ای نداشتیم قادر به ارسال ماهواره به فضا نبودیم.

تقدسی گفت: در حالی که دشمن می گوید شما باید از منافعتان دست بکشید، فردو تعطیل شده و نیروگاه اراک نیز طبق نظریه فنی دانشمندان هسته ای در صورت تغییرات توافق شده در جهت تغییر در قلب رآکتور غیر قابل بازگشت و یا بر اثر هزینه های بسیار بالای زمان و اقتصادی بسیار پر هزینه می باشد.

شکسته شدن خطوط قرمز در مذاکرات اخیر، به دلیل غفلت 

وی ادامه داد: رهبری فرمودند: نیاز کشور 190 هزار سو است که این خط قرمز هم شکسته شده و به 5 هزار سانتریفیوژ رسیده است و برخلاف نظر ایشان تحریم ها نیز در صورت صحت قول طرف مقابل به صورت مرحله ای برداشته خواهد شد و از آنجا که ایشان فرمودند بنده در جزئیات وارد نشده و نخواهم شد شکسته شدن این خطوط از غفلت تیم مذاکره کننده و دولت می باشد.

تقدسی اذعان داشت: در مذاکرات اخیر خطوط قرمز نه از روی خیانت، بلکه از سر غفلت شکسته شد؛ لذا مقام معظم رهبری در صحبت های اخیرشان تأکید کردند که غنی سازی باید ادامه یابد و هیچ تعهدی نباید همیشگی باشد. در این شرایط مردم غیرتمند ایران که تا کنون تحریم ها را تحمل کرده وظیفه دارند بعد از این نیز با صبوری و استقامت خود نشان دهند که خسته نیستند و تا آخرین نفس مقاومت می کنند و همدلی و همزبانب را در عمل به تصویر بکشند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد