Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری ابرکوه:

عدم اطلاع رساني صحيح و بموقع مرفوك پليس، علت کندی مانور جاده ای بخش بهمن/ ضرورت راه اندازي بي سيم اضطرار در ابرکوه


دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری ابرکوه، گفت: هدف در مانور جاده ای بخش بهمن ارزيابي مرفوك پليس در اطلاع رساني صحيح و سريع به ديگر يگان هاي امدادي بود، که متاسفانه تأخیر بیش از حد، موجب کندی عمليات امداد و نجات شد.

به گزارش سرو ابرکوه، مانور امداد جاده اي بخش بهمن با هدف ارزيابي پليس در ارائه گزارش سريع و صحيح به تمامي يگان هاي امدادي برگزار شد.

مسلم غلامزاده مهرآبادي دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری ابرکوه، در خصوص جزئیات این مانور اظهار داشت: يك دستگاه خودرو  پس از انحراف از جاده و برخورد به خط انتقال برق دچار سانحه و حريق شد و سرنشين آن از ناحيه گردن دچار آسيب مي شود. در همين حين رهگذري با مشاهده اين اتفاق سريعا با شماره 110 تماس گرفت و پليس را در جريان اين سانحه قرار داد.

غلامزاده در ادامه در خصوص نحوه عملكرد دستگاه هاي امدادي جهت عمليات امداد و نجات تصریح کرد: انتظار مي رود در زمان بروز چنين حوادثي، مرفوك پليس بدون در نظرگرفتن كيفيت سانحه و با سرعت، ديگر دستگاه هاي امدادي (هلال احمر، اورژانس 115، پليس راه و آتش نشاني و . . .) را در جريان وقوع حادثه قرار دهد، كه متاسفانه در اين مانور اين مهم صورت نگرفت و همين عامل باعث كندي بيش از حد عمليات امداد نجات شد.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری ابرکوه، آشنايي با توانمندي و امكانات يگان هاي امدادي مستقر در بخش بهمن و بررسی و شناخت عملکرد آنها در زمان وقوع حادثه را از نقاط قوت این مانور برشمرد.

وی در پایان گفت: در همين راستا مديريت بحران استانداري با هدف «تسهيل در برقراري ارتباطات في مابين نيروهاي امدادي و انتقال اطلاعات صحيح با سرعت بيشتر» اقدام به راه اندازي بي سيم اضطرار كرده است كه ان شالله بزودي در ابركوه اجرايي خواهد شد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 3.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد