Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

عملی کردن تفکرات امام خمینی، خاری در چشم دشمنان است/ اعزام 6 کاروان از ابرکوه به حرم امام


فرماندار ابرکوه ضمن اشاره به اعزام 6 کاروان ابرکوهی به حرم امام خمینی گفت: پیشرفت های ما در طول سه دهه نتیجه عملی کردن تفکرات امام خمینی و اعتماد مردم بود، که همچون خاری در چشم دولت های غربی شده است.

سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایشان بزرگ مردی با صلابت، مقتدر، آگاه و بصیر بود که آثار و برکات این خصوصیات هنوز بر ملت ایران آشکار است.


رسولی با اشاره به بخش هایی از وصایای این امام همام عنوان کرد: دشمنان ما همیشه با تبلیغات مسموم خود نشان داده اند که ملت ایران در هر زمینه ای وابسته به دول غربی است، ولی این هدفی پوچ و تو خالی است برای اینکه ما در فرهنگ، صنعت و.... به ظرفیت ها و استعدادهای خود توجه نکنیم.


وی افزود: انقلابی اسلامی ایران دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی زیادی برای ما داشت که این پیشرفت ها در طول سه دهه که نتیجه عملی کردن تفکرات امام خمینی و اعتماد مردم بود ، همچون خاری در چشم دولت های غربی شده و همین امر زمینه ساز دشمنی دیرینه ملت های استکبار به خصوص آمریکا با ما است.


فرماندار ابرکوه تصریح کرد: در طول سالیان تحریم های مختلف، ملت ایران نشان داد که اگر بخواهد می تواند و هیچ قدرتی جلو دار او نیست. متخصصینِ ایرانی ثابت کردند که می توانند بسیاری از وسایل و تجهیزات پیشرفته که حتی کشورهای توسعه یافته قادر به ساخت آن نیستند را در کشور تولید کنند.


این مقام مسئول تاکید کرد: اگر ما خود را باور کنیم و چشم امید به بیگانگان نداشته باشیم، با توکل به قدرت لایزال الهی و میدان دادن به نخبگان و دانشمندان داخلی می توان عزت و اقتدار خود حفظ کرده و  زندگی شرافتمندانه ای داشته باشیم.


رسولی در پایان با اشاره به نزدیک شدن سالروز ارتحال بزرگ مرد تاریخ ایران امام خمینی(ره) گفت: بیش از 280 نفر از همشهریان در قالب 6 کاروان در بیست و ششمین سالگرد ارتحال ایشان به تهران اعزام می شوند.


وی خاطر نشان کرد: زائران ابرکوهی عصر روز چهارشنبه 13 خرداد، پس از تجدید میثاق با شهدای شهرستان، از همان محل برای بستن پیمانی دیگر با رهبر معظم انقلاب به سمت حرم مطهر امام راحل(ره) حرکت می کنند. 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد