Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یاداشت/ تقدسی

غیرت مرد به ز دولت اوست


دیگر بس است، دیگر همه چیز عیان تر شده، حتی مجسمه های گچی وسط میدان های شهر هم فهمیدند، که کشتی پوسیده تدبیر و امید به گل نشسته و جز سراب شیفتگی غرب حاصلی برای ملت ایران نداشته و هر روز خبر از لگدمال شدن ارزش ها و آرمان ها می رسد.

سرو ابرکوه؛؛


يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوِّي وَ عَدُوَّكُمْ أَوْلِياءَ
هان اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد! دشمن بدانديش من و دشمن خود را به دوستى نگيريد.


إِنْ يَثْقَفُوكُمْ يَكُونُوا لَكُمْ أَعْداءً وَ يَبْسُطُوا إِلَيْكُمْ أَيْدِيَهُمْ وَ أَلْسِنَتَهُمْ بِالسُّوءِ
شما مردم با ايمان چرا به تجاوزكاران دست دوستى مى‏دهيد، در حالى كه اگر آنان بر شما قدرت يابند و مسلط شوند، دشمن بى‏رحم شما خواهند بود و طبيعى‏ترين حقوق شما را پايمال خواهند ساخت؟!

و دست و زبان خود را براى هر گونه بدى و ناروابافى و دشنام به سوى شما مى‏گشايند. (تفسیر مجمع البیان از آیات ابتدایی سوره ی ممتحنه)


مذاکرات ژنو، لوزان، وین، تماس تلفنی اتفاقی رئیس جمهور با اوباما، تبریک اتفاقی وزارت خارجه به وزیر خارجه خائن و کثیف عربستان سعودی، بازگشت اتفاقی کشتی کمک رسانی به مردم مظلوم یمن از میانه راه و بالاخره دستان کشیده شده وزیر امور خارجه دولت مدعی تدبیر و امید به سمت خون آشام ترین دولت جهان و باز هم اتفاق...


دیگر بس است، دیگر همه چیز عیان تر شده حتی مجسمه های گچی وسط میدان های شهر هم فهمیدند که کشتی پوسیده تدبیر و امید به گل نشسته و جز سراب شیفتگی غرب حاصلی برای ملت ایران نداشته است و هر روز خبر از لگدمال شدن ارزش ها و آرمان ها می رسد.


آقای ظریف خبر دست دادنت با کسی که آرزویش نابودی جمهوری اسلامی است غم سنگینی را بر دل ملت ایران نشاند چرا که این کار جاهلانه و یا مغرضانه ی شما با همدلی و همزبانی دولت با ملت ذره ای همخوانی نداشت و دوباره دل مادرانی که فرزندانشان را گرگ استکبار و در راس آن، آمریکا به خاک و خون کشیده بود را شکستی، و دوباره اشک پدران شهید را در چشمشان به حلقه در آوردی و دوباره امید و اعتماد مسلمین جهان را به ایران اسلامی کمرنگ کردی.


دیگر حالمان از این اتفاقی بودن ها به هم میخورد؛ هم خودتان دچار اشتباه محاسباتی شده اید و هم سعی دارید ملت 9 دی را به اشتباه بیندازید.


آقای ظریف یقین داشته باش دستان خود را اگر با آب زمزم هم بشویی تا لحظه مرگت بوی خون می دهد. برایتان متاسفیم و از خنده های بی جایتان افسرده شده ایم.


حاجی های ما را در منا قربانی کردند و ارزش پاسپورت شما آنقدر سقوط کرده که نه فقط به عربستان راهتان نمی دهند، بلکه تلفن شما را هم با وساطت امیر کشور کوچک کویت جواب دادند آنهم پر از تحقیر و توهین؛


آری خونمان به جوش می آید وقتی کلام رهبرمان بر روی زمین می ماند. نا اهلان بدانند، هنوز غیرت در رگهای جوانان حزب اللهی آنقدر نخشکیده که شما اینگونه به ارزش ها و آرمان های شهدا و امام شهدا بتازید، اگر نجابت می کنیم چون چشممان به امر ولایی اماممان است و نه ترس هیچ کد خدای ناخدایی.


چه راحت بر روی سرخی خون شهدا گام زدید و با قاتلین جوانان این مرز و بوم گعده گرفتید، مطمئن باشید که شهدای ما اتفاقی یقه شما را خواهند گرفت.


بترسید از روزی که خشم ملت انقلابی گریبانگیر نقشه های غلط و انحرافی شما شود و به تعبیر رهبر عزیزمان کسانی سعی دارند دشمنی را که ملت با لگد آن را از در بیرون کردند، از پنجره وارد کشور کنند و فرمودند مدعیان مذاکره با آمریکا یا الفبای غیرت را نمی دانند و یا الفبای سیاست را.


در آخر این جمله را به دولت بدتدبیر هدیه می کنم: غیرت مرد به ز دولت اوست...

والسلام علی من اتبع الهدی
مهرماه1394
هاشم تقدسی

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد