Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در هفته هفتم؛

فوتبالیست های ابرکوهی در رده هشتم لیگ برتر فوتبال استان یزد قرار گرفتند


در ادامه رقابت های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال، تیم میرک کیش مهریز با نتیجه پرگل چهار بر دو از سد تیم دارالقرآن ابرکوه گذشت و به وضعیت خود در جدول رقابت‌ها سروسامان داد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، هفته هفتم لیگ برتر فوتسال با پنج دیدار پیگیری شد که تیم صدرنشین مهربد میبد با توجه به‌تساوی یک به یک در دیداری خانگی مقابل آدران یزد و برد تیم آریا رده دومی پس از چندین هفته از صدر جدول رقابت‌ها جدا شد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

تیم آریا یزد در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه 17 شهریور زارچ مقابل تیم تندیس صف‌آرایی کرد و با شکست چهار بر یک این تیم 15 امتیازی شد و در صدر جدول یازده تیم لیگ برتر فوتبال استان تکیه زد.

در بازی دیگر این هفته از رقابت‌ها دو تیم ابومسلم یزد و فرانتک اشکذر در ورزشگاه 22 بهمن اشکذر مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی دو  بر یک به سود تیم مهمان به پایان رسید و با این نتیجه تیم ابومسلم یزد با 13 امتیاز در همان رده سوم جدول باقی ماند و تیم فرانتک اشکذر با این شکست یک پله در جدول رقابت‌ها سقوط کرد و در رده ششم جدول جای گرفت.

تیم یزدخواست میبد که در شش هفته گذشته رقابت‌ها به هیچ تیمی نه نگفته بود این هفته نیز روند ناکامی خود را حفظ کرد و در ورزشگاه شهید چمران این شهر با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم پاس خاتم شد.

دو تیم بازنده هفته گذشته رقابت‌ها در ورزشگاه شهید پوراکبری ابرکوه باهم به رقابت پرداختند که درنهایت تیم میرک کیش مهریز با نتیجه پرگل چهار بر دو از سد تیم دارالقرآن ابرکوه گذشت و به وضعیت خود در جدول رقابت‌ها سروسامان داد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد