Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:

قرار نیست برجام اقتصاد ایران را سامان دهد/ اروپا بدنبال تخلیه منابع اقتصادی ایران است


رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: امروز طوری نشان داده می شود که گویی اروپا پلیس است و باید مجرم را دستگیر کند در حالیکه خود اروپا بدنبال تخلیه منابع اقتصادی ماست و دوست امریکا است.

به گزارش سرو ابرکوه، غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و اصناف کشور در برنامه روی خط خبر با اشاره به اینکه تعداد میلیونی بیکاران در جامعه برای ما زنگ خطر است، افزود: بیداری اقتصادی زمانی اتفاق می افتد که منافع ملی به منافع شخصی ترجیح داده شود. 

حسن پور گفت: مهمترین تهدیدها و چالشهای فتنه های اقتصادی که بسیج اصناف با کمک مردم در پی رفع آنهاست عبارتند از رانت خواری و فساد اقتصادی، اعم از کسانیکه به ناحق در بدنه ی سیستم اقتصادی دولت نفوذ کرده و رانت خواری می کنند همچنین بخش خصوصی که آنها هم خون مردم را در شیشه کرده اند. 

فرار مالیاتی هم یکی از چالش های بسیج اصناف است و طبق آمار سازمان امور مالیاتی40 درصد فرار مالیاتی داریم که فشار آن بر روی دوش مردم است.

رئیس سازمان بسیج اصناف قاچاق سازماندهی شده و واردات بی رویه را از دیگر تهدیدهای اقتصادی عنوان کرد و گفت: مبادلات بانکی که برخی از آنها در ظاهر اسلامی است اما در باطن به ربا نزدیک شده اند، نفوذ اقتصادی عوامل خارجی و عوامل داخلی و تصدی غیرقانونی بخش هایی از دولت در امور اقتصادی که شکلش عوض شده از دیگر عوامل تهدید کننده بدنه اقتصاد کشور است.

وی با بیان اینکه قرار بود برجام اقتصاد را سامان دهد افزود: امروز طوری نشان داده می شود که گویی اروپا پلیس است و باید مجرم را دستگیر کند در حالیکه خود اروپا بدنبال تخلیه منابع اقتصادی ماست و دوست امریکا است.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد