Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در دومین دوره مسابقات قویترین مردان ابرکوه:

لقب "قویترین مرد ابرکوه" به نام حسن برزگر ثبت شد


در دومین دوره مسابقات قویترین مردان ابرکوه، که در مجموعه ورزشی شهید پوراکبری برگزار شد، حسن برزگر بر سکوی اول این دوره از مسابقات ایستاد.

به گزارش سروابرکوه، دومین دوره از سری مسابقات قویترین مردان ابرکوه،  با حضور 10 شرکت کننده از ابرکوه، بافق، بهاباد و شهرستان های همجوار استان فارس در سالن فجر مجموعه ورزشی شهید پوراکبری برگزار شد.

شرکت کنندگانی که در حضور تماشاگران پرشور و مشتاق ابرکوهی به رقابت با یکدیگر پرداختند عبارتند از: علی اکبر حاجی ابول زاده(قهرمان دوره اول)، حسن برزگر، سیدمحمد جلایی، ذبیح اله خوبی پور، نادر زارع، اسماعیل زارع، محمدرضا فتاحی از، محمدرضا مهدی زاده و مرتضی غلامی.

 بلند کردن کنده 100 کیلویی، حمل چمدان (هر کدام 100 کیلو به مسافت 20 متر)، غلط لاستیک 400 کیلویی، سه گانه حمل سیلندر ، تنه درخت و کیسه شن (هر کدام 100 کیلو به مسافت 10 متر) و حرکت دوگانه قراردادن هاون 35 کیلویی با یک دست و گوی 80 کیلویی روی سکو از جمله آیتم هایی بودند که برای این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده بود.

داوران این سری از مسابقات که با همت هیئت بدنسازی و پرورش اندام و اداره ورزش و جوانان ابرکوه برگزار شد، علیرضا فلاح زاده به عنوان وقت نگه دار، محسن برزگر داور اجرایی و جابر رضایی به عنوان کارشناس  بودند.

در پایان  نفرات اول تا سوم در حضور سید ابراهیم حسینی امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان معرفی شدند که طی آن حسن برزگر از ابرکوه موفق به کسب عنوان "قویترین مرد ابرکوه" شد و بر سکوی اول ایستاد؛ دیگر ورزشکار ابرکوهی سید محمد جلایی جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و محمد رضا فتاحی از بافق سکوی سوم را به نام خود ثبت کرد.

.

ورزش-ابرکوه.

ورزش-ابرکوه-4.

ورزش-ابرکوه-1.

ورزش-ابرکوه-2.

ورزش-ابرکوه-3.

قوی ترین-مردان-ابرکوه-4.

قویترین-مردان-ابرکوه.

قوی ترین-مردان-ابرکوه-3

.

قوی ترین-مردان-ابرکوه-1.

قوی ترین-مردان-ابرکوه-5.

قوی ترین مردان-ابرکوه-ورزش-3




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد