Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

آگهی مزایده عمومی؛

مزايده اجاره قطعه زمین جهت استقرار باجه ارائه خدمات امور حقوقی


شهرداری ابرکوه در نظر دارد قسمتی از محوطه واقع در جنب پارکینگ دادگستری جدید الاحداث در بزرگراه امام علی(ع) را جهت استقرار باجه ارائه خدمات امور حقوقی، واگذار نماید.

به گزارش سرو ابرکوه، شهرداری شهرستان به استناد مجوز شماره 496 مورخ 20/7/93 شورای اسلامی شهر در نظر دارد قسمتی از محوطه مشخص به میزان 3*3 متر مربع واقع در جنب پارکینگ دادگستری جدید الاحداث واقع در بزرگراه امام علی(ع) را جهت استقرار باجه ارائه خدمات امور حقوقی، با شرایط ذیل به صورت اجاره یکساله واگذار نماید.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مزایده حداکثر تا تاریخ 16/9/93 به واحد حقوقی شهرداری مراجعه نمایند.
- قیمت پایه اجاره بهاء ماهیانه 700.000 ریال می باشد.

- متقاضيان می بایست مبلغ 500.000 ریال به عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب شماره 3950025 نزد بانك رفاه به نام شهرداري ابرکوه واريز نمايند.

- متقاضيان می بایست درخواست كتبي همراه با قيمت پيشنهادي و شماره تماس و فيش بانکی واریز سپرده را داخل پاكت قرار داده و به واحد حراست شهرداري تحويل و رسيد دريافت نمايند. قید عبارت "مزايده اجاره قطعه زمين جهت استقرار باجه ارائه خدمات امور حقوقي" برروی پاکت تحویلی الزامی می باشد.

- کلیه پاکت ها روز دوشنبه مورخ 17/9/93 ساعت 12 صبح با حضور اعضاء کمیسیون عالی معاملات گشایش و برنده مزایده اعلام می گردد.

- چنانچه برنده مزایده از انجام معامله خودداری نماید یا پس از ابلاغ قانونی حداکثر تا هفت روز حاضر به انعقاد قرارداد نشود، سپرده او به نفع شهرداری ضبط و قرارداد با نفر بعدی منعقد می گردد و در صورتی که برندگان دوم و سوم نیز ظرف مهلت هفت روز پس از ابلاغ قانونی حاضر به عقد قرارداد نشوند سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

- سپرده نفرات اول، دوم و سوم تا زمان انعقاد قرارداد نزد شهرداري باقي خواهد ماند كه پس از عقد قرارداد مسترد خواهد گرديد.

- سپرده بقیه شرکت کنندگان پس از مشخص شدن برنده مزایده مسترد می گردد.

- شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.

- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مخدوش، مشروط و پیشنهادهایی که بعد از مهلت مقرر واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

منبع: شهرداری ابرکوه




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد