Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه مهردشت:

مسئولان بخش بهمن به مساله شهدا توجه کنند/ لزوم ایجاد محدودیت برای تولیدات مضر فضای مجازی توسط شورای انقلاب فرهنگی


امام جمعه مهردشت گفت: شهدای بخش بهمن ابرکوه در غربت هستند، مسئولان این شهر تکانی بخورند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده خطیب جمعه امروز مهردشت در خطبه های نماز جمعه این شهر به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دست اندرکاران کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی پرداخت و اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند که نباید اجازه داد یاد شهدا فراموش شود، چرا که امروز همه ما سر سفره شهدا و مدیون آنها هستیم؛ امروز نوبت ماست که تکلیف و وظیفه خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

مسئولان مهردشت تکانی بخورند/ شهدای بخش بهمن ابرکوه در غربت
حجت الاسلام علیزاده با گلایه از مسئولان نسبت به شهدای بخش بهمن گفت: این گلایه را قبلا مطرح کردم دوباره مطرح می کنم شاید مسئولین امر تکانی بخورند.

وی گفت: از غربت شهدا خصوصا شهدای بخش بهمن همین بس که امروز در دور افتاده ترین روستاها تصاویر شهدایشان نصب شده، اما متاسفانه در این شهر تصاویری از شهدا دیده نمی شود.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود به بیانات اخیر رهبر انقلاب در جمع میهمانان کنفراس وحدت اسلامی اشاره کرد و گفت: بعد از شکست خوردن طرح آمریکایی اسرائیلی داعش، دشمنان اسلام در راس آنها آمریکا و برخی دیگر از کشورهای وابسته منطقه، به دنبال ایجاد جنگ جدیدی در منطقه هستند و هدف از این جنگ هم تامین منافع اسرائیل و تضعیف جریان مقاومت است.

حجت الاسلام علیزاده تاکید کرد: جمهوری اسلامی صاحب اقتدار و قدرت است، اما در عین اقتدار به دنبال آرامش و ثبات منطقه است چرا که می داند جنگ افروزی نقشه دشمن بوده و می خواهد با جنگ افروزی و به جان هم انداختن دیگر کشورها محیط امنی برای اسرائیل به وجود آورد که با یاری خدا، این آرزو را به گور خواهند برد.

ترامپ نمی تواند تاریخ فلسطین را تغییر دهد / قدس از آنان مسلمانان است
خطیب جمعه مهردشت با بیان اینکه رئیس جمهور کودن و بی درایت آمریکا قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی عنوان و بیان کرده که باید سفارت آمریکا از تل آویو به آنجا منتقل شود، گفت: ترامپ گمان می کند با انتقال سفارت خانه آمریکا از تل آویو به مسجد الاقصی می تواند به رژیم صهیونیستی رسمیت بخشد اما باید بداند قدس متعلق به کشورهای مسلمان است و هیچ ارتباطی به رژیم غیر قانونی و جعلی اسرائیل ندارد.

وی با بیان اینکه کشورهای مختلف با این طرح انتقال سفارت به شدت مخالف هستند، افزود: ترامپ نمی تواند تاریخ فلسطین را تغییر دهد و با انتقال سفارت آمریکا به قدس، باعث تسریع در نابودی اسرائیل و خودش خواهد شد و اینکه انتقال سفارت خانه را 6 ماه به تعلیق انداخت نشان از ضعف مجدد آنان است.

شورای انقلاب فرهنگی در بحث تولیدات فضای مجازی وارد شود/ آسیب های جبران ناپذیر تولیدات فضای مجازی به خانواده ها
امام جمعه بخش بهمن در ادامه سخنان خود به سالروز تشکیل شوراى عالى انقلاب فرهنگى به فرمان حضرت امام خمينى(ره) در سال 1363پرداخت و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از آن ابتکارات امام(ره) است که با دقت، باید مراقب رفتار و حرکت های فرهنگی جامعه باشد.

وی با تاکید بر اینکه مهندسی فرهنگی و مقابله با ولنگاری فرهنگی و هشدار نسبت به آن بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی است گفت: یک کار اساسی و اصلی در فرهنگ، جلوگیری از تولیدهای مضر و کالاهای مضر فرهنگی است.

امام جمعه بخش بهمن با بیان اینکه از تولیدات مضر که باید با جدیت جلوی آن گرفته شود تولیدات فضای مجازی است، گفت: بعضی از سایت های اینترنتی و کانال های تلگرامی، آسیب های جبران ناپذیری به خانواده ها می زنند؛ باید فضای مجازی مخصوصا در بحث فرهنگی بومی سازی شود، چون خیلی از کشورهای پیشرفته دنیا مثل فرانسه هم فضای مجازی را محدود و بومی سازی کرده اند.

اشاره به روز جهانى حقوق بشر، شهادت آیت الله دستغیب(ره) و سالروز اشغال بلندي هاى جولان توسط رژيم نامشروع صهيونيستى در سال1981 میلادی از مناسبت های دیگری بود که امام جمعه مهردشت به آن اشاره های مختصری داشت.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد