Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه مهردشت:

مهردشتی ها همه شهردار باشند/ لغو امتياز تنباکو نشان اقتدار روحانيت


امام جمعه مهردشت با اشاره به بیانات اخیر رهبری گفت: مقام معظم رهبری یک اصل بنیادین را نشانه گرفتند و آن این که تهدید چیزی به مذاکرات اضافه نخواهد کرد.

به گزارش سرو ابرکوه حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه مهردشت ضمن اشاره به نکات مهم بیانات امام خامنه ای(مدظله) در جمع معلمان و مسئولان آموزش و پرورش سراسر کشور، اظهار داشت: مقام معظم رهبری یک اصل بنیادین را نشانه گرفتند و آن این که تهدید چیزی به مذاکرات اضافه نخواهد کرد.


حجت الاسلام علیزاده افزود: آنها می خواهند با فشار  بر ایران از طریق تحریم و تهدید نظامی، امتیاز بیشتری در مذاکرات  به دست آورند و اگر فکر می کنند با تشدید ادبیات تهدید، امتیاز بیشتری بگیرند سخت در اشتباهند.


راهپيمايي مردمي در حمايت از مردم يمن و محكوميت جنايات سعودي
امام جمعه بخش بهمن خاطر نشان کرد: با توجه به ادامه جنايات دولت عربستان سعودي در حمله به مردم بي‌گناه يمن و اعمال ممنوعيت در ارسال كمك‌هاي دارويي و غذايی، از بين بردن زيرساخت‌هاي حياتي آن كشور با حمايت های دولت آمريكا و همچنين اعلام تاريخ جديد (25 رجب) براي اعدام شيخ نمر، مردم عزیز بار دیگر امروز با شرکت در راهپيمايي حمایت خود را از مردم یمن اعلام و حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.


لغو امتياز تنباکو نشان اقتدار روحانيت است
وی در آستانه 24 ارديبهشت سالروز لغو امتياز تنباکو به فتواي مرجع بزرگ مرحوم آيت الله ميرزاي شيرازي در سال (1270ه.ش) گفت: ناصر الدين شاه با بي درايتي و بي بصيرتي خواست امتياز دخانيات ايران را به مدت 50 سال به انگليسي ها وا گذار کند و ايران مستعمره انگليس شود، اما به پيشنهاد مرحوم سيد جمال الدين اسد آبادي، آيت الله ميرزاي شيرازي استعمال تنباکو را تحريم کرد.


خطیب جمعه مهردشت تصریح کرد: اين خاطره بزرگ تاريخ گوياي اقتدار، وجاهت و محبوبيت روحانيت و مرجعيت در طول تاريخ ايران است.


همه مردم باید شهردار باشند
علیزاده در پایان به هزینه های صرف شده توسط شهرداری مهردشت در امور شهری خصوصا زیبا سازی و فضای سبز، درخت کاری و گل کاری اشاره و تاکید کرد: این هزینه های بیت المال و متعلق به همه مردم است.


وی عنوان کرد: همه مردم باید شهردار باشند. گاها افرادی به این مهم توجه نداشته و بعضی از این اموال عمومی را تضییع می کنند. کسی حق تضییع و تخریب آنها را ندارد.


علیزاده متذکر شد: ضایع کردن، جابجا کردن و بردن اموال بیت المال جایز نمی باشد و همه ما باید برای نگهبانی از آن تلاش نماییم.




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد