Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر مرکز رشد فناوری ابرکوه:

نرم‌افزار «سامانه جامع آموزشگاه آبتین استار» در ابرکوه طراحی شد


مدیر مرکز رشد فناوری ابرکوه گفت:نرم‌افزار سامانه جامع آموزشگاه آبتین استار توسط متخصصان شرکت آبتین که تحت نظارت مرکز رشد فناوری ابرکوه فعالیت می‌کنند، طراحی و در بازار عرضه شد.

به گزارش سرو ابرکوه، متخصصان شرکت ستاره کویر آبتین پس از صرف 800 نفر ساعت، موفق به تولید و عرضه نرم‌افزار «سامانه جامع آموزشگاه آبتین استار» در شهرستان ابرکوه شدند.

علی‌اصغر قیومی مدیر مرکز رشد فناوری ابرکوه در این رابطه اظهار کرد: نرم‌افزار سامانه جامع آموزشگاه آبتین استار، قابل‌استفاده برای آموزشگاه‌های موسیقی، رانندگی، زبان، رباتیک، آموزشگاه‌های آزاد علمی، آموزشگاه‌های کنکور و دیگر آموزشگاه‌ها را دارد.

قیومی قابلیت‌های نرم‌افزار فوق را حسابداری کامل، اختصاص دادن یک وب‌سایت به هر آموزشگاه، ثبت‌نام و پرداخت شهریه آنلاین دانش آموزان، فروشگاه آنلاین برای هرکدام از آموزشگاه‌ها، انبارداری، سیستم ارسال پیامک پیشرفته، امکان مدیریت اطلاعات آموزشگاه از هر مکان، قابلیت مدیریت سامانه با گوشی تلفن همراه، صفحات جدا برای مدرس‌ها و معرفی آن‌ها، سیستم امتیازدهی مشتریان، سیستم مدیریت مشتریان و ... معرفی کرد.

وی تصریح کرد: قیمت فروش این نرم‌افزار بر اساس تعداد دانش آموزان و یا مشتریان آموزشگاه، استفاده از آپدیت‌های جدید و قابلیت‌های بیشتر این نرم‌افزار و ... تعیین می‌شود که مشتریان مختلف بر اساس بودجه‌بندی خود قادر به استفاده از آن باشند.

مدیر مرکز رشد فناوری ابرکوه ادامه داد: از خدمات پس از فروشی که برای این نرم‌افزار قرار داده‌شده است می‌توان به سامانه به‌روزرسانی و بک آپ های هرروزه از اطلاعات آموزشگاه‌ها اشاره کرد که در رابطه با امنیت و حفاظت اطلاعات به مدیران اطمینان می‌دهد.

قیومی بابیان اینکه شرکت تولیدکننده این نرم‌افزار یکی از شرکت‌های وابسته به مرکز رشد فناوری شهرستان در حوزه فناوری اطلاعات است، افزود: تاکنون  نرم‌افزار نامبرده با استقبال خوبی در بازار روبه‌رو شده است به‌نحوی‌که طی دو هفته 43 نسخه از آن به فروش رسیده است.

گفتنی است علاقه‌مندان در صورت تمایل می‌توانند جهت بازدید و خرید به نشانی http://abtinstar.com/schoolManagement مراجعه نمایند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


محمد رضا
واقعا این سایت تو دوهفته 43 تا فروخته؟ اینکه هیچ امکاناتی نداره؟
آقا بکی به من بگه حسابداریش کجاس؟
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ ۱۷:۳۰.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد