Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در شورای قشر بسیج ادارات و کارگری ابرکوه مطرح شد

نمایش همبستگی ملت ایران جواب یاوه گویی های دولت آمریکا است/ تشکر از موضع گیری رئیس جمهور در مقابل ترامپ


اعضاء شورای قشر بسیج ادارات و کارگری ابرکوه، ضمن تشکر از مواضع روحانی در خصوص سخنان ترامپ، با حضور در کمپین «من یک پاسدارم» حمایت خود را از سپاه و افراد استکبارستیز اعلام کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، عصر روز گذشته جلسه شورای قشر بسیج ادارات و کارگری در محل شورای شهر ابرکوه برگزار شد.

سپاه قلب ایران و جهان اسلام است/ ایران پای مذاکره برجام نخواهد رفت
ابوالفضل قاسمی رئیس شورای قشر بسیج ادارات ضمن تشکر از رئیس جمهور و تمام کسانی که جواب یاوه گویی های ترامپ را دادند، اظهار کرد: بزرگترین آسیب انقلاب اسلامی غفلت است.

قاسمی در واکنش به سخنان اخیر ترامپ در مورد موضعش در برابر ایران، گفت: چرا ترامپ چنین حرف هایی نزند وقتی سرداری از سپاه با بالابردن سه انگشت می گوید؛ پرونده داعش تا سه ماه دیگر بسته می شود، آن هم داعشی که برای نابودی اسلام شکل گرفته بود.

وی خطاب به ترامپ افزود: سپاه ایران تنها یک ارگان و نیروی معلمولی مبتنی بر سلاح نیست بلکه قلب و روح ایران و جهان اسلام و از خود مردم است. سپاه مظلومیت مردم جهان را به گوش همه می رساند و اراده ای است که با قایق های کوچک به ناوهای جنگی حمله می کند و آنها را متواری می سازد.

قاسمی تصریح کرد: کسانی که می خواهند سپاه را وارد حاشیه کنند؛ نمی توانند چرا که سپاهی نهالی است که به دست امام خمینی (ره) آبیاری شد و به دست نسل های بعدی استمرار یافت. نسل سپاه شهید حججی ها هستند که پا به پای انقلاب برای استمرار آن در سایه رهنمودهای رهبر معظم حرکت می کنند و از هیچ تهدیدی بیم ندارند.

رئیس شورای قشر بسیج ادارات با بیان اینکه پشتیبان انقلاب ایران، خون شهدا است، بیان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی این است که امروز همه گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم و وظیفه بسیج نیز این است که تفکرات امام راحل را در همه ادارات زنده کند.  

وی در پایان در پاسخ به رئیس جمهور فرانسه که گفته بود: باید برجام را یک بار دیگر بازبینی کنیم؛ گفت: ما دیگر به هیچ وجه پای مذاکره برجام نخواهیم رفت.     

امروز باید یکبار دیگر اتحاد و همبستگی ملت ایران به نمایش گذاشته شود
رضا صالحی دبیر شورای قشر بسیج ادارات و کارگری، ضمن تشکر از مواضع ریاست جمهور در مقابل ترامپ گفت: سخنان این فرد مهر تأییدی برای افرادی است که پیش بینی های رهبر معظم انقلاب در خصوص نتیجه مذاکره با آمریکا، را باور نداشتند.

صالحی تأکید کرد: در وضعیت کنونی همه حزب ها و جناح های کشور باید متحد شوند تا یکبار دیگر همبستگی ملت ایران برای آمریکا و افرادی که سخنان بی پایه و اساس می زنند، به نمایش گذاشته شود.

حرف های ترامپ جز شوخی نیست
غلامرضا شفیعی یکی از اعضاء شورای قشر بسیج ادارات عنوان کرد: حرف های ترامپ جز شوخی نیست و نه تنها آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، بلکه ممکن است مجبور به فرار شود.

شنیدن چنین سخنانی از ترامپ جای تعجب ندارد
محمد باقر موحدی یکی دیگر از اعضاء شورای قشر بسیج ادارات تصریح کرد: خوشحالیم که ترامپ رئیس جمهور شد تا افرادی که دم از رفاقت با آمریکا می زدند، پی به ذات پلید آنها ببرند و اکنون نیز شنیدن چنین سخنانی از این شخص جای تعجب ندارد.

زمان کنونی مصداق کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا است. پس باید هوشیار و آگاه باشیم، که حاشیه ها ما را از واقعیت ها غافل نکنند.

توان فکری و عملی جوانان ایران امثال آمریکا را نابود می کند
اصغر درویش خانی از دیگر اعضاء این جلسه تأکید کرد: اگر سیاست گذاری ها و برخی امور کشوری همچون جنگ نظامی دوران دفاع مقدس و دوران دفاع از حرم، از توان فکری و عملی جوانان استفاده کنیم، امثال آمریکا با فرهنگ 500 ساله را نابود خواهیم کرد.

گفتنی است اعضاء شورای قشر بسیج ادارات و کارگری پس از پایان جلسه، با حضور در کمپین «من یک پاسدارم»، حمایت خود را از سپاه و مواضع رئیس جمهور در مقابل یاوه گویی های ترامپ، اعلام کردند. 

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد