Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

نکته اساسی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیروی از ولایت است


امام جمعه در دیدار اعضا شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ابرکوه، گفت: نکته اساسی در این جبهه پیروی از ولی امر مسلمین است. اگر کسی مقابل نظام بایستد ولو از نزدیکان امام باشد، با قدرت جلو او می ایستیم.

به گزارش سرو ابرکوه، اعضا شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ابرکوه با حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام حسینی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جبهه مردمی، اظهار کرد: در شرایط زمانی کنونی، در حقیقت این جبهه برای کسانی که وفادار به انقلاب و نظام هستند، یک قطب قوی و پر جاذبه است.


انقلاب متعلق به همه مردم و اقشار است
وی افزود: شاخصه جبهه مردمی این است که تهذب مسلک نیست بلکه جبهه ای مردمی است که هر کس دغدغه و دلسوز انقلاب و پیرو ولایت باشد، با شرط همراه بودن با معیارهای این جبهه، تحت این پرچم قرار می گیرد. چرا که انقلاب متعلق به یک طیف، جناح و مجموعه نیست، بلکه متعلق به همه مردم، اقشار و گروه ها است.

حسینی با اشاره به اینکه شکل گیری این جبهه با این ملاک ها یعنی تحقق امیدهای مردم، گفت: ما بر این باوریم که انقلاب اسلامی چتری گسترده است که همه کسانی که به دنبال حق طلبی در جهان هستند، زیر سایه پر خیر و برکت آن مستقر هستند.

امام جمعه ابرکوه عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین رویداد نجات بخش بشریت در جهان مالامال از کینه، عداوت، ظلم و شقاوت صورت گرفت و باعث شد، امیدهای از دست رفته انسان های خداجو و حق طلب مبدل به امیدی پویا، جدی و کارساز شود.


انقلاب ایران منافع دشمنان را در دنیا به خطر انداخت
وی گفت: در زمان طاغوت تنها چیزی که در دنیا یافت نمی شد، شایستگی های اخلاقی و عملی بود و سلطه نظام های ستمگر و وابسته به استکبار در همه جا مشهود بود. انقلاب اسلامی نه تنها دست بیگانگان و استکبار را از ایران کوتاه کرد، بلکه منافع و مصالح شیطانی دشمنان خدا را در دنیا به خطر انداخت و موجی از بیداری اسلامی ایجاد کرد.

حسینی با تاکید بر حفظ اتحاد و یکپارچگی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: هیچگاه با تشدد کاری از پیش نمی رود. در این جبهه حتی اشخاص مهم نیستند به ویژه کسانی که موضع تقابل با مواضع رهبری داشته باشند.


مقابل کسانی که مواضع ضد نظام دارند ولو از نزدیکان امام باشند می ایستیم
وی تصریح کرد: نکته اساسی در این جبهه پیروی از ولی امر مسلمین است. ما دست همه افراد هر طیفی را که وفادار، دلسوز و مشتاق تحقق آرمان های جهان شمول انقلاب هستند، را به گرمی می فشاریم و با آنها همکاری می کنیم.

حسینی ادامه داد: در غیر اینصورت اگر کسی مقابل نظام بایستد ولو اینکه خود را از نزدیکان امام بداند، با قدرت جلو او می ایستیم و به یاوه گویی هایش پاسخ می دهیم، که این معنی عملی حمایت از اهداف و آرمان های انقلاب است.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد