Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه ابرکوه:

هدف از استقلال کردستان عراق، ایجاد اسرائیل دوم در منطقه است


امام‌جمعه ابرکوه گفت: هدف از طرح تجزیه عراق ایجاد اسرائیل دوم است چراکه تنها حامی سرسخت استقلال کردستان رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با دهه اول ماه محرم همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در شبکه بهداشت و درمان ابرکوه با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

طی این همایش حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه اظهار کرد: هم‌زمان با اجرائی شدن طرح خائنانه تجزیه عراق توسط بارزانی شاهد اصرار و لجاجت‌های او در برگزاری همه‌پرسی نمایشی هستیم، اما باورمان این است که در این همه‌پرسی آراء مخالف هم موافق اعلام خواهد شد؛ چراکه او به‌نوعی دست در دست اسرائیل دارد.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: طرح مذکور که در آن ردپای اسرائیل به چشم می‌خورد، اقدامی خائنانه است که به‌رغم مخالفت‌های منطقه‌ای و جهانی اجرائی شده و نتیجه‌اش هم از قبل تعیین‌شده است.

حسینی با تأکید بر اینکه از هم‌اکنون پرچم اسرائیل در اربیل به اهتزاز درآمده، خاطرنشان کرد: تنها حامی سرسخت استقلال کردستان رژیم صهیونیستی است چراکه با اجرائی شدن این طرح مهم‌ترین پایگاه منطقه‌ای برای این رژیم و بدترین همسایه بدذات برای ایران ایجاد خواهد شد.

امام‌جمعه ابرکوه، یادآور شد: در این رابطه علاوه بر هشدارهای دیپلماتیک، باید به‌گونه‌ای اقتدار بسیج را در نظارت بر امور مُحسن همسایگی با اقلیم کردستان عراق، به رُخ مسئولینی که رهبر خود خوانده کُردهای عراق هستند، کشید.

وی در خاتمه بابیان اینکه هدف از استقلال کردستان عراق، ایجاد اسرائیل دوم در منطقه است، تأکید کرد: اگر این عناصر که بدتر از داعش هستند، موفق به تجزیه عراق در همسایگی ایران شوند، این کار آغازی بر فتنه بی‌پایان در منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد