Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

هدف بسیج حضور جوانان در مسجد است/ مساجد خاکریز جبهه فرهنگی


فرمانده ناحیه بسیج ابرکوه در همایش روحانیون و هیئات امناء مساجد گفت: هدف بسیج حضور مردم و به خصوص قشر جوان در مساجد برای در امان ماندن از آسیب ها و تهاجم های فرهنگی می باشد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر استان یزد از ابرکوه، در آستانه ماه مبارک رمضان همایش ائمه جماعات، هیئات امنا مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت ابرکوه در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در این همایش ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: هدف از تشکیل این مجمع آن است که همه افرادی که می خواهند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنند، دست در دست هم دهیم و در راستای انجام تمامی امور فرهنگی با اتحاد و همدلی رو به جلو حرکت کنیم.

ابراهیمی افزود: همه ما اینجا جمع شده ایم تا با همفکری سه مطلب را در بین مردم روشن کنیم: دین را چگونه بشناسیم؟ چگونه دیندار باشیم؟ چگونه از دین محافظت کنیم؟ اگر در مساجد پایگاه مقاومتی هست و اگر روحانیتی در مساجد پا می گذارند نباید هدفی غیر از این داشته باشند و همگی با اتحاد باید فرهنگ دین را پیاده کنند.

وی بیان کرد: تشکیل حلقه های صالحین در مساجد توسط مردم صورت می گیرد و هدف بسیج هم این است که مساجد از وجود مردم و به خصوص قشر جوان پر شود؛ لذا اعضاء هیئت امناء باید زیر ساخت های مناسب را برای حضور مردم فراهم کنند و از سوی دیگر روحانیت نیز فرهنگ اسلامی را در بین مردم تبیین نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن بیان اینکه همه مردم در هر سن و در هر قشر باید بسیجی باشند گفت: بسیجی آن کسی نیست که در حوزه ها و پایگاه ها پرونده بسیجی دارد، بلکه بسیجی کسی است که از ولایت پیروی کرده و دین دارد باشد.

ابراهیمی تصریح کرد: هدف ما حضور در مساجد است که محل استقرار بسیج نیز می باشد. مسجد حافظ مردم است؛ اگر مردم در مساجد حضور یابند، بدون شک از تمام آسیب های اجتماعی، روحی و ... در امان خواهند بود. جبهه و جنگ امروز در خانه ها است و مردم بسجی باید خاکریزها را در خانه های خود حفظ کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: با استفاده از گزارش، آمار و عکس نمی توان در جبهه تهاجم فرهنگی در خط مقدم ایستاد و از فرهنگ و دین اسلامی دفاع کرد، بلکه باید در میدان عمل اقداماتی به موقع انجام دهیم تا دشمن را شناسایی کرده و در مقابلش ایستادگی کنیم. دشمن بیکار ننشسته و مشغول انجام عملیات های مختلف بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین اسلام است. ما نباید منتظر اقدامات آنان باشیم بلکه باید خودمان نبض عملیات را در دست بگیرم و با انجام امور فرهنگی مناسب فرصت حمله را از دشمن بگیریم.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد