Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شهردار ابرکوه در نشست خبری؛

هنر خبرنگاری یک خدمت بسیار ارزنده و ذی قیمت است


شهردار ابرکوه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار گفت: واقعا هنر خبرنگاری یک خدمت بسیار ارزنده و ذی قیمت است و کسانی که این موضوع را درک کنند می توانند از آن استفاده مثبت کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، حسین حاتمی شهردار ابرکوه در نشست خبری که به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار در شهرداری برگزار شده بود ضمن آرزوی پیروزی و سر بلندی برای خبرنگاران اظهار داشت: جایگاه و ارزش نوشتن به حدی است که قرآن به نوشتن قسم یاد می کند و می گوید: " ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ نون، سوگند به قلم و آنچه مى‏نويسند. "
حاتمی افزود: هر گونه نوشتاری چه در راستای ثبت اخبار و چه در راستای انتقال اخبار و اطلاعات به طور قطع تاثیر زیربنایی در مبحث توسعه و رشد جامعه دارد. واقعا هنر خبرنگاری یک خدمت بسیار ارزنده و ذی قیمت است و کسانی که این موضوع را درک کنند می توانند از آن استفاده مثبت کنند.
شهردار ابرکوه تاکید کرد: خبرنگاران همچنان مشاوران اجرایی در زمینه عمرانی، اقتصادی، شهرسازی، اداری و نهایتا فرهنگی اجتماعی شهرداری هستند. صحبت ها و نظرات شما که برآیند خواسته های مردم است بهترین مولفه در تدوین برنامه های شهرداری است.
وی گفت: اعتقاد راسخ مدیریت فعلی شهرداری بر این است که توسعه فقط و فقط در بستر فرهنگی اتفاق می افتد. شهرداری و شورای شهر در مجموعه خود تلاش دارند تا بیشتر اهدافشان در زمینه فرهنگی- اجتماعی در برنامه های عملکردی را اجرایی کنند.
سپس علیرضا رسولی جانشین شهردار بیان کرد: شهردار، به سه رکن اصلی شهرداری که عمرانی، خدمات شهری و اداری مالی است، رکن فرهنگی اجتماعی را نیز جزء برنامه ها قرار داده است تا یک ارتباط مطلوب و متناسب بین شهرداری و شهروند ایجاد شود.
انتظار ما از خبرنگاران این است که در حوزه شهر آنچه انجام می شود انعکاس داده شود نه بیشتر و نه کمتر، یعنی واقع بینانه و واقع گرایانه باشند و برنامه های نیمه تمام را بزرگ نمایی نکنند. به عنوان پل ارتباطی مسئولین و مردم در خصوص چگونگی برآورده نشدن مطالبات و نیاز ها، شهروندان را تفهیم و توجیح کنید. 
در پایان حاتمی با لوح تقدیر و کارت هدیه از خبرنگاران تجلیل کرد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد