Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس دانشگاه آزاد ابرکوه در عیادت از امام جمعه:

واحد ابرکوه در مقطع دکترا در سال 94 پذیرای دانشجویان خواهد بود


رئیس دانشگاه آزاد ابرکوه ضمن عیادت از امام جمعه شهرستان گفت: این دانشگاه در یک رشته در سال 94 در مقطع دکترا، دانشجو می پذیرد.

به گزارش سرو ابرکوه،  دکتر عباس علوی راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه با همراهان از حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان عیادت کردند.

علوی راد در گزارش شفاهی اظهار داشت: تحصیلات تکمیلی در واحد ابرکوه برای اولین بار در مهر ماه سال 90 با دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد فعال شد.

وی اضافه کرد: این دانشگاه به لطف خدا تا کنون در 8 رشته پر طرفدار فعال است و برای سال 94 نیز  در یک رشته در مقطع دکترا را پذیرش دانشجو خواهد داشت که موقعیت استانی واحد ابرکوه را برتر خواهد کرد.

رئیس واحد ابرکوه عنوان کرد: همچنین در حال حاضر پانزده نفر با مدرک دکترا در قالب هیئت علمی با دانشگاه آزاد شهرستان همکاری دارند در حالیکه قبلا فقط یک نفر با این مدرک فعالیت می کرد.

علوی راد خاطر نشان کرد: تا کنون 6 مورد همایش ملی، 4 مورد همایش منطقه ای و 2 مورد هم کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه برگزار شده که عموما به توصیه شما صورت گرفته، و همچنین کسب مقام نخست رتبه بندی سازمان WEBOMETRIC  وابسته به یونسکو برای واحد ابرکوه از جمع واحد های استان های یزد و کرمان نیز از توفیقات دیگر دانشگاه می باشد.

سپس امام جمعه ابرکوه ضمن تشکر از خدمات و فعالیت های دکتر علوی راد و همکارانشان و آرزوی توفیق گفت: بنده وظیفه خود می دانم که در مقام عمل و به وقت خود عملا ابراز امتنان نمایم.

حجة الاسلام حسینی با توجه به ضرورت نظارت مدیران و حراست دانشگاه ها بر اصول اخلاقی و عملی دانشجویان به ویژه رعایت حجاب، حدود و ثغور عفت عمومی افزود: امیدوارم خرده فرهنگ ها، در فرهنگ دینی مردم این دیار هضم گردد و نقش آسیبی نداشته باشد.




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 3.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد