Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف توسعه اشتغال؛

وزير ارتباطات برای دومین بار به یزد سفر می‌کند


مديركل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری يزد از سفر وزير ارتباطات به يزد با هدف توسعه اشتغال مبتنی بر آی‌سی‌تی خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزدرسا؛ اکرم فداکار از سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان هفته به استان یزد خبر داد و اظهار داشت: ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای افزایش تولید محتوا و خدمات الکترونیک و توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات، افزایش اشتغال و رونق اقتصادی بخش خصوصی از مهم‌ترین اهداف این سفر است.

وی بیان کرد: محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان دو وزارتخانه و همچنین مدیران شرکت‌های خصوصی توانمند و فعال در حوزه کسب و کارهای دیجیتال در سفری دو روزه، پنج‌شنبه 17 فروردین ماه به استان یزد سفر می‌کنند.

فداکار خاطرنشان کرد: در این سفر تفاهم‌نامه‌هایی برای افزایش سهم استان در اقتصاد ICT منعقد می‌شود و با حضور وزرا به امضا می‌رسد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری یزد افزود: یکی از اولویت‌های وزارت ارتباطات توسعه کسب و کارهای مبتنی بر ICT است که افزایش سهم استان یزد در اقتصاد فناوری اطلاعات با توجه به زیرساخت مناسب، نیروی انسانی توانمند و متخصص و دسترسی به بازار، بسیار قابل توجه است.

فداکار افزود: بستر مناسبی برای توسعه محتوای بومی و خدمات الکترونیک و اشتغال در استان یزد فراهم شده که به زودی شاهد اجرای برنامه‌های مؤثری در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/

فارس




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد