Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

حوادث/

پليس ابركوه جان 3 نفر از مسافران نوروزي را از مرگ حتمي نجات داد


فرمانده انتظامي شهرستان ابركوه از نجات جان 3 نفر از مسافران نوروزي گرفتار در حريق، توسط ماموران پليس اين شهرستان در يكي از پارك هاي اين شهر خبر داد.

غلامزاده نیروی انتظامی ابرکوه.

به گزارش سروابرکوه، سرهنگ احمد غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه در تشريح جزئيات اين خبر گفت: باتوجه به تعطيلات نوروزي و توقف مسافران جهت استراحت در پارك اصلي اين شهرستان، آتش سوزي در يكي از چادرهاي مسافران نوروزي رخ مي دهد.

وي با اشاره به حضور و استقرار گشت پاس پياده در سطح پارك، افزود: عوامل گشت با هوشياري تمام، بلافاصله نسبت به مهار آتش و بيدار كردن مسافران داخل چادر از خواب اقدام مي¬كنند.

اين مقام مسؤل علت آتش سوزي را روشن كردن پيك نيك توسط مسافران در چادر براي گرم خود عنوان كرد وادامه داد: با توجه به ازدحام مسافران نوروزي در پارك و نزديك بودن چادرهاي مسافرتي به يكديگر، هوشياري و اقدام به موقع ماموران باعث جلوگيري از گسترش آتش به ديگر چادرها و خسارت جاني و مالي شد كه اين موضوع بازتاب گسترده¬اي بين مهمانان و مسافران نوروزي داشت و تحسين همگان را از اقدام به موقع و تيزهوشي ماموران پليس بر انگيخت.

فرمانده انتظامي شهرستان ابركوه در پايان گفت: خوشبختانه با درايت و هوشياري به موقع سربازان گشت پاس پياده، اين حادثه مجروحي در برنداشت و هر سه نفر از مهمانان نوروزي بدون كوچك¬ترين صدمه¬ و آسيبي از اين حادثه جان سالم به در برده و به مسافرت خود ادامه دادند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد