Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

کارشناس عمرانی شهرداری ابرکوه:

پیشرفت 50 درصد پروژه سازه المان میدان علم و صنعت ابرکوه


در حال حاضر 50 درصد کار اجرایی پروژه سازه المان علم و صنعت با اعتبار 3 میلیارد و 400 میلیون ریال پیشرفت داشته است.

به گزارش سرو ابرکوه، محمد رضا معماریان کارشناس عمرانی شهرداری ابرکوه، از اجرایی شدن پروژه سازه المان علم و صنعت خبر داد و گفت: این المان نقطه تلاقی دانشگاه آزاد اسلامی و ناحیه صنعتی شهرستان می باشد که تحت عنوان عبارت مهندس طراحی شده است. که مهندس تربیت یافته علم و مولد صنعت است.


معماریان افزود: ماهیت میدان با تداعی حرکت، عروج، تقارن، تمرکز و با بهره گیری از عناصر خالص معماری بومی و ایرانی، تناسبات در تزئینات معماری اسلامی و طرح اسلیمی در بناهای شهرستان به خوبی توانسته است ذهنیت مطلوبی و ماهیت مورد نظر را در اولین نگاه مخاطب ایجاد نماید.


وی ضمن اشاره به طرح محوطه سازی این میدان که سعی شده با المان مرکزی هماهنگ باشد، تصریح کرد: کارگاه عمرانی المان میدان علم و صنعت هم اکنون فعال بوده و پروژه با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در حال اجرا می باشد.


کارشناس عمرانی شهرداری ابرکوه تصریح کرد: در حال حاضر سازه المان در حال اجرا می باشد و در آینده عملیات نماسازی آن انجام خواهد شد.


وی با تشریح مشخصات فنی طرح المان میدان علم و صنعت اظهار کرد: کرسی المان از صفر صفر خیابان اصلی با ارتفاع طول هر بال 16 متر که به صورت سازه اسکلت بتنی می باشد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری ابرکوه، معماریان اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این طرح تا این مرحله را 3 میلیارد و چهارصد میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ف
 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد