Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

پیشکسوتان سپاه آبروی نیروی مقاومت بسیج هستند+ تصاویر


مسئول دفتر ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در جمع بازنشستگان سپاه گفت: تمام آبروی نیروی مقاومت مدیون افرادی است که امروز به عنوان پیشکسوت در سپاه مشغول بودند.

به گزارش سرو ابرکوه، جلسه مجمع بسیج پیشکسوتان ابرکوه درسالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد و حجت الاسلام هاشم تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه اظهار کرد: تمام آبروی نیروی مقاومت بسیج و سپاه مدیون افرادی است که امروز به عنوان پیشکسوت در این نیروی مقاومت مشغول بودند، کسانی که مطیع محض از ولایت داشتند.

تقدسی افزود: هر کس در دفاع مقدس و جنگ حتی برای یک ساعت ماند، مرد بود چرا که آن زمان خطر بریدن از انقلاب بسیار زیاد بود اما آنان مقاومت کردند.

وی به خطرات غافل ماندن از ارزش ها و عدم مقاومت اشاره کرد و گفت: بعضی گناهان ما را زمین گیر می کند و روح را به اسارت می کشد، به تدریج انسان را نسبت به ارزش ها دور می کند، باید با استفاده از فرصت های ماه های طلایی سال مانند رجب، شعبان و رمضان جان را نجات داد تا دچار مادی گرایی نشویم.

در ادامه این مراسم، فرهنگ دوست مسئول حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان گفت: بعد از عملیات بیت المقدس آمریکایی ها از ایران سیلی سختی خورده بودند و پیام دادند که حاضریم با شما مذاکره کنیم به دو شرط که ولایت و سپاه نباشد.

وی افزود: پس از رحلت امام(ره) آنان به این نتیجه رسیدند که حضرت امام خامنه ای همان خمینی است و سپاه و بسیج نه تنها ضعیف نشده بلکه هر روز قوی تر می شود.

فرهنگ دوست ادامه داد: شما یادگاران ماندگار، از سپاه جدا شده اید اما در حقیقت پاسدار ارزش ها هستید و الگوی جوانان خواهید بود.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد