Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

کارگران یکی از مهم ترین بازوهای اقتصادی در مقابله با تحریم هستند


مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد در مراسم جشن انقلاب گفت: کارگران امروز به عنوان یکی از مهم ترین بازوهای اقتصادی در مقابله با تحریم ها نقش آفرینی کرده و زمینه ساز عزت و سربلندی ملت ایران هستند.

به گزارش سرو ابرکوه، جشن کارگری فجر 3 به مناسبت بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سالن شهید رجایی شهرستان برگزار شد.


محمد حسین ریاحی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر طلیعه آزدی ملت و محو شدن استبداد و واپس زدن استعمار اظهار داشت؛کارگران یکی از موثر ترین نقش ها را در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی مخصوصا در عرصه اقتصادی به عهده دارند.


وی با تاکید بر حضور گسترده کارگران در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، نقش این قشر زحمت کش را برای حفظ نظام اسلامی بسیار موثر دانست و گفت:کارگران امروز به عنوان یکی از مهم ترین بازوهای اقتصادی در مقابله با تحریم ها نقش آفرینی کرده و زمینه ساز عزت و سربلندی ملت ایران هستند.


در این مراسم پس از اجرای سرودهای انقلابی، نمایش و مسابقات ، از فرماندار و امام جمعه ابرکوه، روسای شهرستانی و جمعی از کارگران و کارفرمایان قدر دانی به عمل آمد.


گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان، رسولی فرماندار ابرکوه، اعضا تشکلات کارگری و کارفرمایی و مسئولان شهرستانی وکارگران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد