Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب نماز جمعه یزد:

کاندیداها اجازه تعرض و هتک حرمت به رقبای خود را به هیچکس ندهند


نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: کانديداهاي رياست جمهوري و طرفداران آنان بايد ضمن رعايت احترام نسبت به يكديگر، مقام و منزلت هم را حفظ كنند و اجازه ندهند هيچ تعرض و هتاكي نسبت به رقباي آنها اتفاق بيفتد.

به گزارش سروابرکوه، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف برای تک تک افراد جامعه است، اظهار داشت: شرکت گسترده در انتخابات، ناامیدی دشمنان و خنثی سازی توطئه های آنها را به دنبال دارد.

وی افزود: دشمن به دنبال کوچکترین چالش در انتخابات ۲۴ خرداد است تا آن را در بوق و کرنا کند و کوچکترین ضعف و مشکل در این راستا، ملت ایران را دشمن شاد می‌کند.

ناصری با اشاره به تایید صلاحیت ها که در هفته گذشته اعلام شد، عنوان کرد: شورای نگهبان اگر توصیه‌ای می‌کند یا مصلحتی را می‌بیند، باید به تشخیص آنها احترام بگذاریم و اگر قرار باشد به این تشخیص قانونی توجه نکنیم، همه چیز به هم می ریزد.

وی تاکید کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری و طرفداران آنان باید ضمن رعایت احترام نسبت به یکدیگر، مقام و منزلت هم را حفظ کنند و اجازه ندهند هیچ تعرض و هتاکی نسبت به رقبای آنها اتفاق بیفتد.

امام جمعه یزد، بر شرکت گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: در انتخابات نباید از مسیر اخلاق و اسلام خارج شویم و تنها باید افرادی را که مدنظر و مورد علاقه هستند را حمایت کنیم.

شکست حصر خرمشهر تمام تحلیلگران دنیا را انگشت به دهان گذاشت

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکست حصر خرمشهر اظهار داشت: دشمن برای فتح خرمشهر برنامه ریزی های بسیاری کرده بود و تحلیلگران نظامی به هیچ وجه گمان نمی کردند که این طرح با شکست مواجه شود اما شکست حصر خرمشهر، تمامی تحلیلگران نظامی دنیا را انگشت به دهان گذاشت.

وی افزود: فتح خرمشهر با دژ محکمی که صدام با چند صد هزار نیرو و تانک و توپ و هواپیما ایجاد کرده بود، کاری غیرممکن بود اما این غیرممکن به دست رزمندگان سلحشور ممکن شد.

ناصری تاکید کرد: رشادت‌های رزمندگان اعم سپاهی و بسیجی و ارتشی هرگز نباید فراموش شود و همیشه باید چراغ راه مردم و مسئولان باشد.

حضرت علی (ع) سلسله جنبان علوم مختلف است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ولادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت: حضرت علی (ع) یار و یاور و همراه همیشگی پیامبر بود و ایشان آنقدر به پیامبر نزدیک بود که وقتی بر پیامبر وحی نازل می‌شد، حضرت علی (ع) متوجه می‌شد.

ناصری تصریح کرد: خداوند متعال هرچه به پیامبر عطا کرده بود، به حضرت علی (ع) نیز عطا فرمود و تنها نبوت را منحصر به حضرت محمد (ص) کرد و در عوض ولایت را بر عهده حضرت علی (ع) گذاشت.

وی یادآور شد: همه علمای عالم، شاگرد حضرت علی (ع) هستند و آنچه از محتوای علمی دارند، از برکت و علم امیرالمومنین است و حضرت علی (ع) سلسله جنبان علوم مختلف است.

مهر/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد